صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / حیرت کورتوا؛ داور یک کارت زرد هم به بیلبائو نداد!
حیرت کورتوا؛ داور یک کارت زرد هم به بیلبائو نداد!

حیرت کورتوا؛ داور یک کارت زرد هم به بیلبائو نداد!

کسب و کار نیوز:تیبو کورتوا پس از تساوی رئال برابر بیلبائو از بازی خشن باسکی ها یاد کرد و ابراز تعجب از اینکه داور یک کارت زرد نیز به بازیکنان اتلتیک نشان نداد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال و اتلتیک بیلبائو امشب در برنابئو به تساوی بدون گل دست یافتند تا رئالی ها سال را با یک نتیجه غیرمنتظره به اتمام برسانند. این تساوی باعث شد تا بارسا بدون شریک و با دو امتیاز بیشتر از رئال در صدر قرار بگیرد.

تیبو کورتوا که امشب هم نمایش خوبی داشت و موفق به کلین شیت شد، در پایان بازی گفت:« این تساوی طعم تلخی داشت. پس از دو بازی پرتنش و دشوار به این بازی رسیده بودیم و از لحاظ ذهنی کمی خسته بودیم. بازی را خوب شروع نکردیم و البته در ادامه خوش شانس هم نبودیم. سه توپ به تیر زدیم و گلر آنها نیز درخشان کار کرد. دو امتیاز از دست دادیم ولی خوب، باید به ادامه رقابت ها فکر کرد.»

داور بازی:« فکر نمی کنم نقشی در تساوی ما داشت ولی عجیب بود که حتی به یک بازیکن بیلبائو هم کارت نشان نداد. آنها بسیار درگیرانه و خشن بازی می کردند. بیلبائو دفاع می کرد و سعی داشت مانع حملات ما شود اما دیگر گذشت و باید به بازی های بعد فکر کرد.»

ضعف گلزنی:« بله کمی دچار مشکل هستیم. برخی مواقع توپ نمی خواهد وارد دروازه شود. برابر والنسیا و در نوکمپ موقعیت های زیادی داشتیم که می توانستیم کار را تمام کنیم. باید به تمرین و تلاش ادامه دهیم. امشب چهار پنج موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم و واضح است که در گلزنی مشکلاتی داریم.»

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.