صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تکذیب می‌کنم، آرسنال با من تماس نگرفت
تکذیب می‌کنم، آرسنال با من تماس نگرفت

پاتریک ویرا:

تکذیب می‌کنم، آرسنال با من تماس نگرفت

کسب و کار نیوز:پاتریک ویرا می‌گوید آرسنال بعد از اخراج اونای امری برای بدست گرفتن سکان هدایت این تیم با او تماسی نگرفته و این در حالی است که شایعاتی زیادی درباره احتمال مربی‌گری او در تیم سابقش وجود داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه,پاتریک ویرا، اسطوره باشگاه آرسنال و سرمربی باشگاه نیس فرانسه می‌گوید آرسنال پیش از منصوب کردن میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید این تیم با او تماسی برای بدست گرفتن سکان هدایت این تیم نداشته. ویرا شایعات مطرح شده در رسانه‌ها درباره تماسهای آرسنال با او را تکذیب کرد.

آرتتا هفته گذشته با باشگاه آرسنال بر سر یک قرارداد سه فصل و نیمه به توافق رسید و از دیروز رسما کار خود را در امیریتس به عنوان سرمربی جدید توپچی‌ها آغاز کرد. پیش از انتخاب آرتتا گفته می‌شود آرسال با چندین گزینه برای پست سرمربی‌گری این تیم مذاکره کرده که یکی از آنها پاتریک ویرا گزارش شده بود و برخی می‌گفتند او یکی از گزینه‌های مهم باشگاه آرسنال بوده است.

اما اسطوره سابق آرسنال که حالا هدایت باشگاه فرانسوی نیس را به عهده دارد می‌گوید این گمانه‌زنی‌ها واقعیت نداشته و آرسنال با او هیچ تماسی نداشته است. ویرا که این روزها شایعاتی هم درباره پیوستنش به تیم دیوید بکام، اینتر میامی، به عنوان سرمربی مطرح شده درباره شایعات مربوط به آرسنال گفت:” نه، تماسی گرفته نشده بود. وقتی آدم اسمش را همه جا می‌بیند به خودش غره می‌شود ولی من با نیس قرارداد دارم. من از روزی که وارد این باشگاه شدم می‌دانستم که خوش‌شانسم که توانسته‌ام در این پروژه مشغول به کار شوم و هیچ قصد و نیتی برای رفتن به باشگاه سابقم یا هیچ جای دیگری ندارم”.

نیس در اولین فصل فعالیت ویرا به عنوان سرمربی در لوشامپیونا مقام هفتم را بدست آورد و امسال هم تا این لحظه در رتبه دهم جدول این لیگ ایستاده است.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.