صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۲۰۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان مرکزی پرداخت شد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت

۲۰۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان مرکزی پرداخت شد

کسب و کار نیوز - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: ۲۰۷ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و مناطق عشایری توسط صندوق کارآفرینی امید این استان پرداخت شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، سید «عمادالدین هزاوه‌ای»  افزود: این منابع مالی در راستای حفظ و ایجاد اشتغال در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و مناطق روستایی و عشایری استان مرکزی با عاملیت صندوق کار آفرینی امید استان برای ۱۲۹ طرح در این مناطق پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۱۷ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال منابع مالی نیز در این مدت از محل منابع داخلی صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی در قالب ۱۹۸ فقره تسهیلات اشتغال به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: ۶۰ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال منابع مالی نیز در قالب تفاهم‌نامه‌های این صندوق با دستگاه های حمایتی استان به ۱۱۴ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

هزاوه‌ای افزود: ۳۳ میلیارد و ۳۷۸ میلیون ریال تسهیلات نیز در قالب ۱۸۱ فقره تسهیلات سپرده‌گذاری در این مدت توسط صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: چهار میلیارد ۳۴۹ میلیون ریال اعتبار نیز در قالب ۹۶ فقره تسهیلات ضروری در اختیار متقاضیان صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی قرار گرفته است.

استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به‌عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادرتخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه نخست کشور قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.