صفحه اصلی / استان ها / ۳ واحد مسکن به مددجویان سیل‌زده سیمرغ تحویل داده شد
۳ واحد مسکن به مددجویان سیل‌زده سیمرغ تحویل داده شد

قائم مقام کمیته امداد مازندران:

۳ واحد مسکن به مددجویان سیل‌زده سیمرغ تحویل داده شد

کسب و کار نیوز:قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: به همت خیران و کمک بلاعوض کمیته امداد ۳ واحد مسکن برای مددجویان سیل‌زده سیمرغ ساخته و به آنان تحویل داده شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ناصر اسکندری عصر دیروز در بازدید از مناطق سیل‌زده سیمرغ شهرستان جویبار اظهار کرد: این واحدهای مسکونی به مساحت ۱۹۰ متر مربع و در مجموع به ارزش ۲۵۷ میلیون تومان ساخته و به مددجویان تحت حمایت تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: در سیل فروردین ماه امسال ۷۷ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت در استان کاملا تخریب شد که از این تعداد ۲۵ واحد مسکونی در سیمرغ دچار آسیب کلی شده است و با همت خیران ۱۰ واحد مسکن برای مددجویان این شهرستان تاکنون ساخته و مابقی تا پایان سالجاری تکمیل و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه درسیل امسال ۴۱۹ واحد مسکونی به تعمیرات و بازسازی احتیاج داشت، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۶ واحد مسکونی مربوط به شهرستان سیمرغ بوده و تاکنون تعمیرات همه واحدهای مسکونی انجام شده است.

اسکندری به ارائه خدمات عمرانی در سالجاری به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه‌ها ساخت ۱۰۷ واحد مسکن برای مددجویان ساکن در مناطق روستایی و ۸۴ واحد برای مددجویان مناطق شهری بوده است که تاکنون ۱۲۴ واحد ساخته و مابقی تا پایان امسال تکمیل و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: تعمیر و بازسازی هزار و ۶۵۹ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت استان از دیگر برنامه‌های این نهاد بوده که تاکنون هزار و ۲۰۰ واحد تعمیر و بازسازی و سایر واحدها نیز تا پایان سال این خدمات ارائه خواهد شد.
قائم مقام کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوع‌دوست با کمیته امداد یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شمارگیری #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* کمک های خود را در بخش مسکن مددجویی واریز کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.