صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌ها تا ۱۰ دی

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت

واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌ها تا ۱۰ دی

کسب و کار نیوز - مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌هایی که اطلاعات ثبت شده آنها صحیح باشد تا 10 دی ماه واریز خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی افزود: سرویس‌های مدارسی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» ساماندهی شده‌اند را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه سوخت به آنها تعلق می‌گیرد، معرفی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس، میزان میانگین پیمایش مسافت منزل تا مدرسه دانش آموزان احصاء شده و پس از تایید توسط شهرداری‌های مربوطه، سهمیه به خودروها تخصیص داده شده است.

ضامنی گفت: در این خصوص در کارگروه مربوطه پس از بررسی های لازم میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف ۱۲۰ لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف ۸۰ لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که تا ۲۰ آذر ماه اطلاعات خود را تکمیل کردند و از سوی شهرداری‌ها تایید شد و اطلاعات آنها صحیح است تا ۱۰ دی ماه ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب شبایی که در سامانه معرفی کردند توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی واریز خواهد شد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص سهمیه آژانس‌ها نیز گفت: در خصوص آژانس‌ها و تاکسی تلفنی هم آن دسته از رانندگان که تا ۱۵ آذر ماه اطلاعات آنها برای ما ارسال شده و اطلاعات آنها صحیح است نیز تا ۱۰ دی ماه ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب آنها واریز می‌شود.

ضامنی اعلام کرد: تا کنون اطلاعات ۸۸ هزار و ۷۵۳ راننده سرویس مدرسه ثبت شده و توسط شهرداری‌ها مورد تایید قرار گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.