صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / برای بیان شادی‌ام، کلمات را گم کرده ام
برای بیان شادی‌ام، کلمات را گم کرده ام

یورگن کلوپ:

برای بیان شادی‌ام، کلمات را گم کرده ام

کسب و کار نیوز:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، احساسش بعد از قهرمانی قرمزها در جام باشگاه های جهان را غیرقابل توصیف عنوان کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, لیورپولی ها بعد از قهرمانی در چمپیونزلیگ و سوپرجام اروپا، امشب با تک گل روبرتو فیرمینو در وقت های اضافه، فلامینگو برزیل را شکست دادند و جام باشگاه های جهان را نیز به کلکسیون افتخارات خود اضافه کردند.

لیورپولی ها در حالی در رقابت های جام باشگاه های جهان شرکت کردند که همزمان باید در جام اتحادیه نیز به میدان می رفتند اما کلوپ همه بازیکنان تیم اصلی اش را به قطر برد و تیم زیر ۲۳ ساله های لیورپول مقابل استون ویلا با ۵ گل مغلوب شد؛ اتفاقی که انتقادهایی را نیز به همراه داشت اما کلوپ معتقد است که شادی بعد از پیروزی تیمش، نشان می دهد که این قهرمانی چقدر برای آنها مهم بوده است.

او به خبرنگاران گفت:” در لحظاتی مانند این و چند لحظه معدود از گذشته، من برای پیدا کردن کلمات در زبانی که زبان مادری ام نیست، دچار مشکل شدم. برای بیان کلمه ای که بتواند احترامم به بچه ها را نشان بدهد.. فوق العاده بود. ما کارهای زیادی انجام دادیم.

من بازی های بسیار خوبی دیدم و واقعا خوشحال هستم. فکر می کنم ما شایسته پیروزی بودیم. ما تیم بهتر زمین بودیم. در لحظات تعیین کننده، ما دروازه بان خیلی خوبی داشتیم و در سایر لحظات، تیم برتر میدان بودیم و من خیلی خوشحالم.

به دلایل مختلف، بازی پرفشاری بودیم. بهترین بازی ما نبودیم اما آنقدر خوب بودیم که برای پیروزی کافی بود.”

همچنین مطالعه کنید:

اتکای صادرات به محصولات غیرنفتی

سرمقاله فرصت های بیشماری در صادرات غیرنفتی وجود دارد که متاسفانه به آنها توجهی نشده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.