صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / بزرگترین رویداد صنعت مبلمان کشور
بزرگترین رویداد صنعت مبلمان کشور

بزرگترین رویداد صنعت مبلمان کشور

کسب و کار نیوز - با وجود گسترش حیرت‌انگیز اطلاع‌رسانی در عصر ارتباطات، محبوبیت شبکه‌های اجتماعی و تعدد رسانه‌های دیجیتال در دنیای امروز، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی همچنان بستری ایده‌آل برای گردهمایی فعالان یک صنف، صنعت یا خدمات و اطلاع‌رسانی به مخاطبان آن است. حالا کمتر هفته‌ای در طول سال است که نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی و داخلی در حوزه‌های مختلف صنعتی،‌ تولیدی، خدماتی و فرهنگی و هنری با تعدد و تنوع بی‌شمار در گوشه‌ای از دنیا برگزار نشود.

کسب و کار نیوزنمایشگاه‌ها و گردهمایی‌های سالانه بزرگترین رخداد در تمامی حوزه‌های مختلف بازار و دنیای کسب‌و‌کار است. صاحبان برند، تولیدکنندگان کالا و ارائه‌دهندگان خدمات، حتی اگر به صورت مستقیم در این نمایشگاه‌ها حضور نیابند، باز هم آن را موقعیتی ایده‌آل می‌یابند تا به درک روشنی از موقعیت خود در بازار و فرصت‌های پیش رو دست یابند. خریداران و مصرف‌کنندگان این حوزه نیز از همین فرصت برای بازدید از جدیدترین محصولات و دستاوردها، آخرین تحولات در بخش طراحی، جدیدترین روش‌ها و ابزارهای تولید، جستجوی فرصت‌های تازه برای همکاری با برندها و طراحان بهره می‌گیرند.

طی سه دهه‌ی اخیر ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همه ساله نمایشگاه‌های متعددی از این دست در پایتخت و دیگر شهرها برگزار می‌شود. در ادامه‌ی این روند اولین هفته‌‌ی زمستان امسال موعد برگزاری دو نمایشگاه تخصصی است: بیست و نهمین نمایشگاه مبلمان منزل (Hofex 2020) و نهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (Office Expo 2020). پس از سال‌ها برگزاری موفق این دو نمایشگاه، امسال نیز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان این گردهمایی بزرگ است. این دو نمایشگاه، با مدیریت اجرایی گروه پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا (فیپکو) از تاریخ ۴ تا ۷ دی‌ ماه امسال میزبان برترین برندهای صنعت مبلمان و دکوراسیون کشور، فعالان این حوزه و بازدیدکنندگان آن خواهد بود. هر دو نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه‌ی تجارت ایران و تحت نظارت اتحادیه‌ی تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران و با حضور صاحبان صنف، گروهی وسیع از تولیدکنندگان و صادرکنندگان برگزار می‌شود.

بزرگترین رویداد صنعت مبلمان کشور نه فقط برای فعالان این صنف، بلکه برای مصرف‌کنندگان و خریداران مبلمان نیز فرصتی ایده‌آل محسوب می‌شود. آشنایی با جدیدترین محصولات، تجهیزات و خدمات جانبی در عرصه‌ی مبلمان منزل یا اداری و حق انتخاب از بین مجموعه‌ای وسیع و متنوع از انواع مبلمان مهم‌ترین مزیت بازدید از این نمایشگاه است. در فضاهای نمایشگاهی معمولاً عرضه‌کنندگان فرصت بیشتری برای مشورت به خریداران و توضیح درباره‌ی ویژگی‌های محصولات و خدمات خود می‌یابند و بنابراین مصرف‌کنندگان نه تنها مجال بیشتری برای بررسی و انتخاب دارند، بلکه با بهره‌گیری از مشاوره‌ی عرضه‌کنندگان بخت بسیار بیشتری برای انتخاب ایده‌آل خود می‌یابند.

Hofex 2020 و Office Expo 2020 علاوه بر پدید آوردن فرصت‌های متعدد صنفی و بازاریابی، در پی تحقق اهدافی بزرگ است، از جمله: تبدیل ایران به هاب منطقه در عرصه‌ی مبلمان منزل و اداری، شناسایی و تأمین نیازهای داخلی با همکاری صاحبان دانش و فناوری روز دنیا، شناسایی و تقویت ظرفیت‌های صادراتی صنعت مبلمان ایران و دعوت از هیات‌های تجاری عضو کشورهای هدف به منظور افزایش مراودات تجاری.

نمایشگاه مبلمان منزل و مبلمان و تجهیزات اداری هر دو در مراسم افتتاحیه‌ میزبان برخی از مقامات بلند‌پایه‌ی رسمی و اجرایی کشور و خبرگان و فعالان صنعت مبلمان کشور خواهد بود. این رویداد همچون هر نمونه‌ی مهم و معتبر دیگر موقعیتی فوق‌العاده برای برگزاری برنامه‌های جانبی است. سمینارهای آموزشی و برگزاری مسابقه‌ای برای ارزیابی محصولات برتر در حوزه‌ی مبلمان بخشی از این برنامه‌ها در نمایشگاه‌های امسال است. همچون سال‌های اخیر،‌ موسسات و استارت‌ آپ‌ها هم مهمان نمایشگاه امسال هستند.

گروه فیپکو از تمامی تولیدکنندگان و صادرکنندگان، فعالان صنف مبلمان کشور و علاقمندان و کاربران دکوراسیون داخلی و مبلمان کشور را به بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه مبلمان منزل (Hofex 2020) و نهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (Office Expo 2020) دعوت می‌کند. ما امیدواریم این گردهمایی بزرگ و کم‌نظیر به سکویی برای ارتقای کیفیت، دسترسی به بازارهای خارجی و برآورده‌ شدن نیازها و خواسته‌های طیف بزرگ مصرف‌کنندگان صنعت مبلمان کشور منجر شود.

 

گروه‌های کالایی شرکت‌کننده در نمایشگاه مبلمان منزل (Hofex 2020)

مبلمان پذیرایی و راحتی

بوفه، ویترین، کنسول، کمد، جاکفشی، جالباسی

میز جلو مبلی و میز تلویزیون و سیستم صوتی

میز و صندلی ناهارخوری و آشپزخانه

سرویس خواب بزرگسال و کودک

مبلمان تخت‌خواب‌شو

مبلمان هتلی و رستورانی

مبلمان و سازه‌های فضای باز

سایر لوازم و تجهیزات مبلمان منزل

نرم‌افزارها و استارت آپ‌ها

 

گروه‌های کالایی شرکت‌کننده در نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (Office Expo 2020)

میز و فایلینگ اداری

گیشه و کانتر

پارتیشن

مبلمان اداری

صندلی اداری

صندلی آمفی تئاتر و مکان‌های عمومی

مبلمان بیمارستان

سایر لوازم و تجهیزات مبلمان اداری

نرم‌افزارها و استارت آپ‌ها

 

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت www.persiafipco.com و یا اینستاگرام @persia.fipco مراجعه کنید.

همچنین مطالعه کنید:

فاصله ۲۲ درصد تولید خودرو با برنامه ها/ تولید به هدف نرسید

به گزارش کسب و کار نیوز، سال گذشته یک میلیون و ۳۴۸ هزار دستگاه خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.