صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کریمی: آرزوی هر مربی هدایت استقلال است
کریمی: آرزوی هر مربی هدایت استقلال است

موافقت شود نیم فصل دوم به لیگ برتر برمی‌گردم

کریمی: آرزوی هر مربی هدایت استقلال است

کسب و کار نیوز:با وجود نیم فصل دوری از لیگ برتر و حضور در لیگ دسته دوم ایران، مربی مشهور اترک از دریافت چهار پیشنهاد لیگ برتری خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, فیروز کریمی از آن دست نام هایی است که با حضور در نیمکت باشگاه های لیگ برتری همواره نامش در سرتیتر اخبار قرار می گرفت. این مربی پرافتخار که با پاس عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا را نیز در کارنامه دارد این روزها به عنوان مدیرفنی باشگاه اترک بجنورد در لیگ دسته دوم فعالیت دارد اما احتمال این که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم بار دیگر شاهد بازگشت او به لیگ برتر باشیم، وجود دارد.

فیروز کریمی در همین خصوص گفت:« من در تابستان و برای نیم فصل اول هم سه پیشنهاد خیلی خوب داشتم اما برحسب قول و قراری که با باشگاه اترک داشتیم تصمیم به ماندن در بجنورد و کار با جوانان این شهر گرفتم بلکه بتوانیم گامی بزرگ برای فوتبال خراسان شمالی با این همه استعداد برداریم».

او ادامه داد:«با آقای دکتر شجاعی صحبت کردم چون همین الان برای نیم فصل دوم چهار پیشنهاد دارم. اگر هیات فوتبال و باشگاه اترک موافقت کنند در نیم فصل دوم به لیگ برتر برمی گردم. اگر مخالفت کنند ما در بجنورد خدمت می کنیم و هدف مان خدمت به جوانان و ورزش فوتبال کشور است. خراسان شمالی پتانسیل خوبی دارد و امیدوارم در سال های آتی فوتبال این خطه جهش خوبی داشته باشد».

مربی سابق استقلال اوضاع این تیم را این گونه توصیف کرد.« باشگاه قصور نکرده است. استراماچونی تصور نمی کرد تیم را از آن وضعیت نجات بدهد. اما وقتی تیم رسید به صدر جدول این مربی ورزشی رفتار نکرد. قبول دارم در پرداختی ها کمبودهایی را تحمل کرد اما واقعیت این است بحث ۳۰ تا ۴۰ میلیون تماشاگر در میان است. به عنوان چهره ورزشی باید این موضوع را در دستور کار قرار می داد که دل این هواداران را می شکند».

کریمی ادامه داد:« آن صدرنشینی استقلال واقعی نبود چون با یک بازی بیشتر به صدر رسیده بودند و این جایگاه دستخوش تغییر می شد درست مثل الان از همین رو استراماچونی نباید آن رفتار را می کرد. به هر حال نه فدراسیون فوتبال ایران نه باشگاه های این کشور بدحساب نیستند و بالاخره پول را می دهند اما این که در تحریم های ظالمانه این مشکلات رقم خورد می طلبید استراماچونی با منش بیشتری رفتار می کرد و در تیم می ماند».

این مربی در ادامه تصریح کرد:«کم لطفی شد. تصورم این است باشگاه باید فکری جدید بکند چون الان مربی خوب کم نداریم. باشگاه استقلال باشگاه بزرگی است که هر مربی چه داخلی چه خارجی آرزوی نشستن روی نیمکت این تیم را دارند و می بینیم که با ورود شخص وزیر ورزش و سایر مدیران مشکلات در حال حل شدن است».

فیروز کریمی در پایان با اشاره به این که فعلا تا نیم فصل دوم در کنار کشتی گیران حاضر در جام جهانی باشگاه ها است، گفت:« این میزبانی را باشگاه اترک انجام می دهد که در این راه باید از زحمات کشیده شده توسط مدیریت باشگاه تشکر کرد. البته فدراسیون کشتی هم نظارت دارد اما میزبان اترک است و از مدت ها قبل تلاش کردیم و زحمات زیادی کشیده شد از استاندار گرفته تا مدیرکل محترم تربیت بدنی و… همه دست به دست هم دادند تا این رقابت ها برگزار شود و خوشحالم که همه چیز به خوبی پیش رفته و مایه فخر و مباهات این استان تازه تاسیس است».

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.