صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / معامله ۳۲ هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران
معامله ۳۲ هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران

طی هفته گذشته رقم خورد؛

معامله ۳۲ هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران

کسب و کار نیوز-در هفته منتهی به 29 آذر ماه، 677 هزار و 999 تن انواع کالا به ارزش بیش از 32 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل رشد 7 درصدی را در حجم معاملات تجربه کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۸۶ هزار و ۴۲۲ تن انواع کالا به ارزش ۱۷ هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۶۹ هزار و ۳۶۰ تن فولاد، ۶ هزار و ۵۵۰ تن مس، ۶ هزار و ۳۸۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۴ کیلوگرم شمش طلا و ۵ هزار تن سنگ آهن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۸۸ هزار و ۵۱۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۳۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۶ هزار و ۲۲۴ تن قیر، ۱۴۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۷۱ هزار و ۳۲۱ تن مواد پلیمری، ۴۲ هزار و ۷۰۰ تن لوب کات، ۳۷ هزار و ۱ تن مواد شیمیایی، ۳۰ تن آرگون، ۳ هزار تن سلاپس واکس،۵۶۵ تن عایق رطوبتی، ۲ هزار و ۱۱۶ تن روغن پایه و یک هزار و ۲۲۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین بازار فرعی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور معامله ۲ هزار و ۶۰ تن انواع کالا را تجربه کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.