چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / امتیازات احمقانه‌ای را از دست می‌دهیم
امتیازات احمقانه‌ای را از دست می‌دهیم

لوسین فاوره:

امتیازات احمقانه‌ای را از دست می‌دهیم

کسب و کار نیوز:لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، معتقد است که تیمش امتیازات زیادی را در این فصل به شکل احمقانه ای از دست داده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, شاگردان لوسین فاوره دیشب در اولین بازی هفته هفدهم بوندسلیگا مهمان هافنهایم بودند و در نهایت با نتیجه ۲-۱ از حریف خود شکست خوردند. دورتموند در این فصل نمایش های بسیار پر نوسانی را ارائه داده و حالا با شکست مقابل هافنهایم، جایگاه چهارمی خود را هم در خطر می بیند؛ موضوعی که حالا برای یک بار دیگر آینده لوسین فاوره را در این تیم به خطر انداخته است.

سرمربی سوئیسی دورتموند پس از شکست مقابل هافنهایم گفت: ” فکر می کنم که تیم ما تسلط کاملی به بازی داشت. ما حتی با یک گل از حریف جلو افتادیم و بعد از آن نیز تسلط خوبی به بازی داشتیم. در نیمه دوم در کم تر از پنج دقیقه می توانستیم اختلاف خود را با حریف به دو یا حتی سه گل افزایش دهیم ولی در این امر موفق نبودیم و فرصت های بسیار زیادی را از دست دادیم. فکر می کنم که از دست دادن مو.قعیت ها توسط ما بسیار احمقانه بود.”

فاوره در ادامه گفت: ” دریافت گل تساوی با وجود موقعیت هایی که داشتیم برای ما بسیار دردناک و ناراحت کننده بود. با این وجود فکر می کنم که ما حداقل شایسته کسب تساوی مقابل هافنهایم بودیم. وقتی به این موضوع فکر می کنم که ما امتیازات زیادی را به این شکل از دست دادیم حسرت می خورم. در پایان فصل این موضوع برای ما گران تمام می شود.”

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.