صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آذری: هنوز با نکونام در مورد آینده تیم صحبت نکردیم
آذری: هنوز با نکونام در مورد آینده تیم صحبت نکردیم

چرا هواداران فولاد آن طرف ورزشگاه بودند؟

آذری: هنوز با نکونام در مورد آینده تیم صحبت نکردیم

کسب و کار نیوز:مدیرعامل باشگاه فولاد می گوید تمام تلاشش را برای حفظ حداکثری نفرات این تیم انجام می دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سعید آذری درباره تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان عنوان کرد: بازیکنان ما در این مسابقه خواسته های نکونام را اجرا کردند. دو گل زدیم و دو بار هم به تیر دروازه کوبیدیم. فکر می کنم یک بازی سراسر هجومی انجام دادیم. آن هم مقابل صنعت نفت آبادان که این روزها گریبان همه تیم ها را می گیرد. گرفتن یک امتیاز در ورزشگاه خانگی صنعت نفت از این تیم کار بسیار دشواری بود که انجام شد.

وی ادامه داد: به هواداران تبریک می گویم که یک فوتبال ناب خوزستانی را دیدند. فکر می کنم مردم راضی به خانه هایشان رفتند. بازی جاندار و شرافتمندانه‌ای که همه راضی بودند.

مدیرعامل فولاد در پاسخ به این پرسش که آیا جای هواداران فولاد در ورزشگاه تختی آبادان بد نبود، بیان کرد: وقتی فقط ۱۰ درصد استادیوم در اختیار تیم میهمان است، معمولا فضای پشت رختکن میهمان را به هواداران آن تیم می دهند. اما هواداران ما در جای دیگری مستقر شده بودند. به هر حال شاید ساختار ورزشگاه آبادان طوری بوده که فرمانده میدان تشخیص داده هواداران ما آن طرف ورزشگاه مستقر شوند. فکر می کنم همین که هواداران از فوتبال لذت بردند، خوب است. از این عزیزان تشکر هم می کنم که از اهواز با هزینه شخصی به آبادان آمدند و تیم را تشویق کردند.

آذری درباره لیست خرید و مازاد فولاد در نیم فصل تاکید کرد: فعلا که اعضای تیم چند روز تعطیل شده‌اند. طی روز های آینده آقای نکونام را می بینیم و طی جلسه ای در خصوص آینده با ایشان حرف می زنیم. نیم فصل سنگینی را پشت سر گذاشتیم. ما باید اسباب دست و عناصر مورد نیاز نکونام را فراهم کنیم و از او انتظاراتی داشته باشیم. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و به زودی درباره آینده تیم با نکونام حرف می زنیم.

وی درباره احتمال جدایی برخی نفرات گفت: تلاش ما حفظ حداکثری بچه ها است. مگر اینکه پیشنهاد خوبی داشته باشند یا اینکه کادرفنی کسی را در لیست خود قرار ندهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.