صفحه اصلی / استان ها / ذخیره ۷۰۰تن سیب و پرتقال برای شب عید گیلان
ذخیره ۷۰۰تن سیب و پرتقال برای شب عید گیلان

ذخیره ۷۰۰تن سیب و پرتقال برای شب عید گیلان

کسب و کار نیوز:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: جهت تنظیم بازار میوه شب عید ۷۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب در استان ذخیره می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فرهاد دلق پوش در جلسه صنعت استان که امروز در این سازمان برگزار شد، از اختصاص ۸۰۳ تن شکر یارانه‌ای به استان خبر داد و گفت: این مقدار شکر یارانه‌ای از طریق مباشرین تعیین شده جذب و در فروشگاه های مجاز سراسر استان توزیع خواهد شد.

وی افزود: با همراهی و همدلی تمامی دستگاه های استان توانستیم تا حد مطلوبی کنترل از را داشته باشیم و با توجه به گزارش سازمان برنامه و بودجه نرخ تورم استان پایین تر از میانگین کشوری است.

دلق پوش در ادامه از عدم همکاری برخی از دستگاه‌های استان در اختصاص خودرو به سازمان جهت بازرسی های گسترده و مستمر در سطح استان گلایه کرد و افزود: مضاعف بر کمبود نیروی انسانی، کمبود امکانات مانع نظارت شبانه روزی جهت کنترل قیمت‌ها است و خواستار همکاری بیشتری دستگاه مرتبط با توجه به تاکیدات استاندار هستیم.

دلق پوش به بازرسی بیش از ۱۱ هزار واحد تولیدی عمده فروشی و خرده فروشی در سطح استان علیرغم کمبودها توسط بازرسان سازمان اشاره کرد و گفت: طی بازرسی های گسترده در سطح استان بعد از سهمیه بندی بنزین میزان ۶۸۱ فقره پرونده تخلف با ارزش بیش از ۴۶۵ میلیون تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت اعمال قانون ارسال شد.

وی از جذب و توزیع گوشت گوساله منجمد به قیمت مصوب ۴۰ هزار تومان در آینده نزدیک در فروشگاه های مجاز سراسر استان خبر داد و گفت: این گوشت منجمد برای هر نفر حداکثر ۵ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صمت گیلان تصریح کرد: جهت تنظیم بازار میوه شب عید طی چهار جلسه تخصصی تصمیم بر این شد تا ۷۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب توسط مباشرین تعیین شده جذب و ذخیره شود تا در ایام عید مشکلی از این نظر نداشته باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.