صفحه اصلی / استان ها / ماجرای سینماها و تئاترها در آخر هفته مشهد چیست؟
ماجرای سینماها و تئاترها در آخر هفته مشهد چیست؟

ماجرای سینماها و تئاترها در آخر هفته مشهد چیست؟

کسب و کار نیوز:برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتما گزینه سینما و تئاتر رفتن هم برای بسیاری از مردم مطرح است؛ اما روی پرده سینماها و صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, با پایان آخرین هفته از آذر ماه سال جاری هم‌اکنون ۹ نمایش «چند قطعه مفرح برای آدم بزرگ‌های وقیح»، «ویترین»، «عروس سرخ»، «ریبوت»، «از خودت نترس»، «باغ‌وحش شیشه‌ای»، «حادثه در نوسا»، «حسنی نگو یه دسته گل» و «آن تی کاریزما» در سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.

«عروس سرخ»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی فرشید تمری است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله محسن میرزازاده، بهار ارجمند، کاوه خداشناس، بابک نوری، علیرضا ضیاچمنی، امید سعیدی، فاطمه بختیاری، لیلا هنرخواه، سعید نظریان ، رضا محمدنیا، کامران موسوی،دانیال رحمانیان، پیمان افتخاری نژاد، سعید رمضانی، شهریار مروی، آرش مروی، آمین نجومی، شاهین نیک ضمیر، جلال جلالی، علی جعفری، علی غضنفری، ابوالفضل مهرابی، ابوالفضل چمنی، حسن سعادتی، محمد رضا ابهامی، محمد یعقوبی، متین حسینی، ابوالفضل صدیقی، نیما افتخاری‌نسب، شیما سجادی، کیمیا طلوع، زهرا رودکی، شکوفه آزم، رها رهگشا، رستا رمضانی و ارمغان افشاریان ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه نمایش آمده است که در لابه لای رقص هایمان، سکوتی نهفته است و در لابه لای سکوتمان، بغضی بی انتهاست، در میان بغضمان، عشقیست نافرجام و در آن عشق، مردیست یاغی و جلاد…!

روایت عشق یک انسان ترسناک و هیولاوش است که او را از حضیض ذلت، به اوج عزت می رساند…

در این نمایش دراماتورژ و مشاور کارگردان آرش خیرآبادی، دستیار کارگردان هادی شیبانی، مجری طرح مصطفی رازقی، مدیر تولید علی شکری، منشی و مدیر صحنه سیده نجمه چلنگر و طراح حرکات آیینی محمد حسن توکلی است.

همچنین در این نمایش طراح موسیقی حسن خرسند، طراح گریم امیرحسین غفاری، طراح لباس جواد شادکام، مدیر بازرگانی مجتبی مرغزاری، مدیر روابط عمومی نیلوفر توحدی، دستیار صحنه و جامه دار دنیا کاسبی، طراح و گرافیست محمد سبزه پرور و عکاس سارا منیری است.

این نمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۹:۳۰ در محل هتل ثامن، سالن آمفی تئاتر ایثار در حال اجرا است.

«ریبوت»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین آژیر ارشد است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله جلال شهبازنژاد، علی احمدی، مصطفی نظریان، آتنا شهیدی، نیلوفر پناهی و نگار حسین‌زاده ایفای نقش می‌کنند.

در این نمایش دستیار کارگردان ایمان دیوان بیگی، موسیقی علیرضا افکاری، طراح گریم بهار چرمچی، طراح لباس و نور امیرحسین آژیر ارشد، طراح صحنه علی فلاحت، طراح پوستر سروش حیدری، مدیر صحنه مهراد فلاحی، منشی صحنه نگار حسین زاده و مدیر روابط عمومی پوریا علیدادی است.

تماشای این نمایش برای افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی شود.

این نمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۸:۰۰ در محل تماشاخانه اشراق در حال اجرا است.

«از خودت نترس»

نمایشی به نویسندگی، کارگردانی مسیحا ابوعلی و تهیه‌کنندگی قمر افضل نیا است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله پاییز علی آبادی، رها فارقی، پرنیا ملائکه، پرنیان اخوان اخلاقی، نیوشا کرمی، مهتا مجیدی فرد و رعنا میرنژاد ایفای نقش می‌کنند.

در این نمایش دستیاران مریم گچ پزان، حنانه سراجی، پروانه رضا زاده، ریحانه اکبریان و نیسم وحیدیان کامیاد است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است که «از خودت نترس» قصه‌ای است درباره جهانی تک نفره دنیایی که تو تنها ساکنش هستی.

در این نمایش، کسی جز تو زندگی نمی‌کند و جز تو هیچ کسی همدم تو نیست، در این جهان هر اتفاقی که بیفتد، مسئولش تو هستی.

در نمایشی که خواهید دید، دیگران یا غیری در کار نیست، انسان با خودش به گفت‌وگو نشسته است.

اینجا هم‌زمان هم برنده‌اید و هم بازنده، در حالی که داور بازی کسی جز خودتان نیست.

در این جهان هم ظالمید و هم مضلوم، خودتان می گویید و خودتان می شنوید. هم شاگردید، هم معلم و از کسی جز خودتان، نمی‌توانید چیزی بخواهید.

«از خودت نترس» درباره ی رابطه‌ی تو با توست.

تو با خودت چه کرده‌ای؟ از خودت کدام عمارت با ویرانه را ساخته‌ای؟ خودت را به سفر برده‌ای؟ آیا تا به حال هیچ نه بزرگی به خودت گفته‌ای؟ آری بزرگ چی؟ با خودت حرف زده‌ای؟ سینما رفته‌ای؟ از خودت نا امید شده‌ای؟ امید داده‌ای به خودت؟

آیا تا به حال رابطه ی خودت با خودت را دیده ای؟

بعد دلت کشیده باشد تو هم به این رابطه ی دو نفره ی خود با خود بپیوندی؟ آیا وقت آن نیست که با لشکری از خودت جهانی دیگر بسازی؟

در جهانی که باید از آدم ترسید تنها چاره این است که از خودمان نترسیم.

این نمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۸:۰۰ در محل تماشاخانه استاد نوری در حال اجرا است.

«ویترین»

نمایشی به نویسندگی کیوان صباغ و طراحی و کارگردانی سعید صادقی است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله سعید صادقی، رضا عرفانی و زینب مشعل‌دار ایفای نقش می‌کنند.

در این نمایش دراماتورژ کیوان صباغ، دستیار کارگردان احسان دل‌دار، آهنگساز مهدی حسنی، طراح صحنه کیوان صباغ، طراح گریم وصال وحدت، مدیر صحنه سامان شرفی، نوازندگان رضا شجاعی، مهران خلیلی پور و مهدی حسنی است.

این نمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۹:۰۰ در محل تماشاخانه استاد انوشیروان ارجمند، پردیس تئاتر مستقل در حال اجرا است.

«چند قطعه مفرح برای آدم بزرگ‌های وقیح»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی شل سیلور استاین بوده که توسط سعیده جهان طراحی و کارگردانی شده است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله محمد نجفی، المیرا عاقل، آرمین توبک، حوریه خواب نما و فرزاد فاطمی ایفای نقش می‌کنند.

در این نمایش دستیار کارگردان محمد نجفی، منشی صحنه نیما خلج‌زاده، شعر محمد نجفی، مدیر صحنه، عکاس و  روابط عمومی محمدباقر ذوالفقاری و طراح پوستر محمد قوام است.

در خلاصه نمایش آمده است که این نمایش شامل پنج داستان کوتاه مفرح از شل سیلور استاین که مخاطب را با خود به دنیای فانتزی خود می‌برد.

این نمایش که در ژانر کمدی موزیکال است روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۸:۰۰ در محل تماشاخانه استاد انوشیروان ارجمند، پردیس تئاتر مستقل در حال اجرا است.

«حادثه در نوسا»

نمایشی به کارگردانی دانوش یزدان‌پناه، نویسندگی احسان روحی و تهیه‌کنندگی  اکبر نجاری است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله علی ضمیری، دریا تاجی رودی، حسین حق پرست، شاهین نورایی، شقایق براتیان، محمد اسماعیل زاده، سیما صادق زاده و مسعود علیمرادی ایفای نقش می‌کنند.

در این نمایش همسرایان مهشید شایسته پور، مهری حسابی، مینا دهقانی، مهسارضائی، افسانه بسکابادی، حکیمه نصرآبادی، یاسمن اصغری، معصومه بصیری، فرناز چراغ علیزاده، بهاره اروجی لطف آباد، آناهیتا تاتاری، سحر زارع نژاد، محمد ایزدی، محمد هومان، دانیال عسگری، امیررضا نیک طینت ایرج،محمد بابائی و محمد انصاری است.

در این نمایش ایماگران امین مشگل گشا، محمد شایسته پور، حامد طاهری،علی ترکانلو، زانا نجات، علی نوروزیان و محمدرضا سلیمانی است.

در این نمایش طراح حرکات فرم وحید ممیزی، آهنگساز و تنظیم کننده قطعات مرتضی روحی، دستیار آهنگساز و سرپرست گروه همسرایان سینا بابائی، عکس و تیزر عماد الدین رحمتی است.

در این نمایش طراح صحنه میثم نویریان، طراح گریم بهار کلاهی، طراح لباس مرضیه تاجی رودی، مجری دوخت لباس سعادت خسروی، طراح نور محمود کریمی و مدیر تولید و مدیر صحنه علی مهدیزاده است.

این نمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۹:۰۰ در محل تالار اصلی تئاتر شهر در حال اجرا است.

 «آن تی کاریز ما»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی فرزین علیین است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله حمید درودی، علی عبدالهی، شکیبا فرزانه، دنیا رحیمیان، مسعود علیمرادی، سوگند زارع، فاطمه وطن خواه، مهلا مطبوعی و یزدان حاتمی ایفای نقش می‌کنند.

در این نمایش منشی صحنه سوگند زارع، موسیقی فرزین علیین، شهریار ظرف ساز، طراح گریم مهشید غفوریان،  طراح لباس هلیا کریمی، طراح نور و دکور نوید بیات و طراح پوستر و عکس محمد پردل است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است  بیاین همه دردامون رو بریزیم تو صندوق، درشو محکم ببندیم.

این نمایش روز پنج‌شنبه ساعت ۱۷:۴۵ در محل تماشاخانه خورشید در حال اجرا است.

«باغ وحش شیشه‌ای»

نمایشی به نویسندگی تنسی ویلیامز، طراحی و کارگردانی سعید نمایی است.

تنسی ویلیامز پس از سال‌ها گم‌نامی با انتشار نمایش‌نامه‌ی «باغ وحش شیشه‌ای» که بیش از پیش بازتاب دهنده‌ی خانواده‌ی خود او بود به شهرت رسید.

این نمایش‌نامه در بستری وسیع‌تر نمایش‌دهنده‌ی زندگی خانواده‌های آمریکایی در سال ۱۹۳۰ که اوج بحران اقتصادی آمریکا بوده است می‌باشد.

مربوط به سال‌هایی که تزلزل نهاد خانواده، فقر، ترس و اضطراب و پناه به رویاهایی که رخت بر بسته‌اند در میان مردم مشهود بوده است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله پریسا معتمدی مهر، نینا گودرزی و سعید نمایی ایفای نقش می‌کنند.

در این نمایش صدا بازیگر جلال شهبازنژاد، طراح صحنه، نور و پوستر سعید نمایی، طراح گریم غزال ناصری، طراح لباس نینا گودرزی، مدیر صحنه علی حدادی و مدیر روابط عمومی سپینود اسدزاده تبریزی است.

این نمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۸:۰۰ در محل تماشاخانه بهار در حال اجرا است.

«حسنی نگو یه دسته گل»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی خسرو نایبی فرد است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله علی آزادنیا، امیر محاسبتی، علی جوانمرد، خسرو نایبی فرد، اصغر لشگری، حمیده کبریتی، الهام لشگری، آتنا لشگری، حمیرا حقیقی، هانیه جوان‌مرد، سمانه آزادنیا و علیرضا سوزنچی ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش که در ژانر کودک است روز پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در محل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در حال اجرا است.

فیلم‌های سینماها در آخر هفته

هم‌اکنون ۱۶ فیلم سینمایی در ۷ سینمای فعال مشهد در حال اکران است که هریک می‌توانند گزینه فیلم دیدن آخر هفته هرکدام از ما باشند.

فیلم‌هایی از جمله «زمستان است»، «صحنه‌هایی از یک جدایی»، «مهدی که به دنیا آمد»، «آشفته‌گی»، «مطرب»، «جان‌دار»، «منطقه پرواز ممنوع»، «هزارتو»، «چشم و گوش بسته»، «۲۳ نفر» «ماجرای نیم‌روز ۲: رد خون»، «خداحافظ دختر شیرازی»، «آخرین داستان»، «بنیامین»، «مشت آخر» و «تورنادو» بر روی پرده سینماهای مشهد در حال اکران است.

«مهدی که به دنیا آمد»

فیلمی به کارگردانی امیرمهدی حکیمی، حجت بامروت و تهیه‌کنندگی امیرمهدی حکیمی و شاهد مزجی است.

درباره فیلم مهدی که به دنیا آمد:« مهدی در خانواده ای ناشنوا به دنیا می آید. پدر و مادر او ناشنوای مطلق هستند. همین مسأله مشکلات بسیاری برای او بوجود می آورد.او برای حل این مشکلات تصمیم می گیرد تا پزشک شود.اما در یکی از سفرها اتفاقی برای او می افتد که تصمیم و مسیر زندگی اش را تغییر می دهد. این تصمیم از او شخصیتی جدید و جستجوگری می سازد و او را برای مواجهه با سخت ترین بحران های زندگی اش آماده می کند.»

این فیلم در پردیس سینمایی هویزه و اطلس در حال اکران است.

«زمستان است»

فیلمی به کارگردانی مهرداد زاهدیان و تهیه‌کنندگی پیروز حناچی است.

درباره فیلم زمستان است:« حکایت تجدد خواهی در ایران کمابیش مشابه سرگذشت خیابان لاله زار تهران است. این خیابان یکی از شاخص ترین نمونه ها در دنیا است که به عنوان نمادی از میل به تجدد طلبی، قابل مطالعه است. این خیابان محلی برای تجربه ی فضای مدرن و غربی در دل تهران بود؛ همچنا ن که کانونی بود برای تجمع روشنفکران، دفاتر روزنامه ها، تئاترهایی که به مضامین ادبی، فلسفی، سیاسی توجه می کردند و سینماهایی که آخرین تولیدات سینمایی را به نمایش در می آوردند؛ در واقع مجموعه ای از عناصر مختلف که این خیابان را به گذرگاهی فرهنگی مبدل می کرد. با وقوع کودتای سال ۱۳۳۲ و افزایش جمعیت پایتخت، لاله زار آرام آرام هویتی تازه به خود دید. هویت پیشین محو شد و ابتذالی بازاری به جای آن نشست. امروز لاله زار در انبوهی از بنگاه های اقتصادی و ب یهویتی محض گ م شده است؛ همان سرنوشتی که کمابیش مشابه آن برای نیات و اهداف تجددخواهی رقم خورد.»

این فیلم در پردیس سینمایی هویزه و اطلس در حال اکران است.

«آشفته‌گی»

فیلمی به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی فریدون جیرانی است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نسیم ادبی و علی میلانی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم «آشفته‌گی» رئالیستی و اجتماعی نیست، یک فیلم درباره عشق و جنایت است.

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و ویلاژتوریست در حال اکران است.

«صحنه‌هایی از یک جدایی»

مستندی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وحید صداقت است.

درباره فیلم صحنه‌هایی از یک جدایی:« مستندی از چگونگی شکل گیری ایده و فیلمنامه تا مراحل انتخاب بازیگران و فیلمبرداری فیلم «جدایی نادر از سیمین» همراه با روایت اصغرفرهادی و صحبت هایی از مایک لی- ژان کلودکریر و ابراهیم گلستان است.

این مستند در پردیس سینمایی هویزه و اطلس در حال اکران است.

 «مشت آخر»

فیلمی به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و تهیه‌کنندگی سیدحامد حسینی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله مهدی فخیم‌زاده، گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده و آتنا مهیاری ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم یک طنز موقعیت توام با اکشن و حادثه است.

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و ویلاژتوریست در حال اکران است.

«۲۳ نفر»

«۲۳ نفر» فیلمی به کارگردانی مهدی جعفری است.

این فیلم بر اساس آن ۲۳ نفر اثر احمد یوسف زاده است.

فیلم سینمایی «۲۳ نفر» اقتباسی از خاطرات ۲۳ نفر از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند، این گروه کم سن و سال بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند.

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«جان‌دار»

«جان‌دار» فیلمی به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام امیری، تهیه‌کنندگی کامران مجیدی و نویسندگی حسین امیری دوماری، پدرام امیری و محمد داوودی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، مسعود کرامتی و گیتی قاسمی ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم «جان‌دار» پیرامون یک اتفاق در یک مراسم عروسی و اتفاقات پس از آن می‌باشد…

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه،اطلس، ویلاژتوریست،گلشن و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«خداحافظ دختر شیرازی»

نمایشی به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور است.

در این نمایش بازیگرانی از جمله شبنم مقدمی، افشین هاشمی، هومن برق‌نورد، آیسان حداد، هدایت هاشمی، رسول صدرعاملی، مونا فرجاد، حسین محب اهری، رویا تیموریان و حسین یاری ایفای نقش می‌کنند.

«خداحافظ دخترشیرازی» یک عاشقانه‌ی مفرّح است. یکی از شیراز، یکی از آبادان، هردو در تهران! مجبورند فعلن باهم سر کنند تا محمودِ نارفیق را پیدا کنند.

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و ویلاژتوریست در حال اکران است.

 «آخرین داستان»

«آخرین داستان» اولین انیمیشن بلند سینمایی به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، اشکان خطیبی، بیتا فرهی، حامد بهداد، شقایق فراهانی و ملیکا شریفی‌نیا ایفای نقش می‌کنند.

داستان این فیلم برداشتی آزاد از روایت «ضحاک» در شاهنامه اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی است.

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و ویلاژتوریست در حال اکران است.

«مطرب»

«مطرب» فیلمی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی و امین مقدم ایفای نقش می‌کنند.

داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره‌ای است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم‌ تبدیل می‌شود و… .

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، گلشن، ویلاژتوریست،سینما آفریقا و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«چشم و گوش بسته»

«چشم و گوش بسته» فیلمی به کارگردانی فرزاد مؤتمن، نویسندگی هما بذرافشان و تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی‌پور است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی و مانی حقیقی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« مردی توسط یک زن تبهکار کشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند.»

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«بنیامین»

«بنیامین» فیلم پویانمایی به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌کنندگی مصطفی حسن آبادی است.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است:«فیلم سینمایی بنیامین برشی از زندگی مردم قوم بنی اسراییل در مصر باستان است.»

«بنیامین» داستان پسر بچه‌ای به همین نام است که برای نجات جان مادرش از دست سربازان فرعون مجبور می‌شود به سفر خطرناکی برود، در این سفر اتفاقاتی برای او می‌افتد که دیدگاه او را نسبت به جامعه و زندگی‌اش تغییر می‌دهد.

عوامل این فیلم از جمله موسیقی بهزاد عبدی، مدیر دوبلاژ امیر زند و صداگذار فرشید جلیلی است.

این انیمیشن در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«تورنادو»

«تورنادو» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید جواد هاشمی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، الناز حبیبی، ارسلان قاسمی، عباس جمشیدی، وحید نفر، امیر رونقی، راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، محمدمهدی ایرانی و نگار نافذ ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم داستان پروفسوری را روایت می‌کند که موفق به ساخت یک رستوران شده است، رستورانی که در نهایت به یک سفینه تبدیل می‌شود. حال با ورود چهار نوجوان به قصه و با شیطنت آن‌ها، این سفینه مقداری زودتر از موعد به پرواز در می‌آید. سفینه در نهایت به فضا رفته و در یک سرزمین ناشناخته فرود می‌آید.

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«منطقه پرواز ممنوع»

«منطقه پرواز ممنوع» فیلمی به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت نژاد است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله هادی حجازی‌فر، محمد فیلی، متین پاک‌زاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان ایفای نقش می‌کنند.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع»، روایتگر داستان ۳ نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی خود وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، گلشن، ویلاژتوریست و سینما آفریقا در حال اکران است.

«هزارتو»

فیلمی به کارگردانی امیرحسین ترابی که در آن بازیگرانی از جمله شهاب حسینی، ساره بیات، غزال نظر، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، شیرین یزدان بخش، مریم معصومی و پژمان جمشیدی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:« زندگی یه هزارتووی پیچیده است، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجهش نمیشی!»

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«ماجرای نیم‌روز ۲: رد خون»

رد خون، دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیم‌روز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله جواد عزتی،بهنوش طباطبایی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی و هستی مهدوی ایفای نقش می‌کنند.

روایت کلی این فیلم پیرامون اتفاق‌های بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است.

نیروهای امنیتی ایران متوجه حضور نفوذی‌های سازمان مجاهدین خلق در جبهه می‌شوند. با ارسال دو مامور امنیتی به بغداد می‌خواهند قبل از شروع عملیات فروغ جاویدان، عباس زریباف فرمانده این عملیات را ترور کنند. اما داستان طور دیگری رقم می‌خورد…

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی اطلس، گلشن، ویلاژتوریست، سینما آفریقا و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.