صفحه اصلی / استان ها / ارائه ۱۱۶۵ مورد خدمات مسکن به مددجویان زنجانی
ارائه ۱۱۶۵ مورد خدمات مسکن به مددجویان زنجانی

ارائه ۱۱۶۵ مورد خدمات مسکن به مددجویان زنجانی

کسب و کار نیوز:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بیش از ۷ میلیارد و ۸۱۴ میلیون تومان به‌منظور تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت در قالب خرید، احداث، بهسازی و تعمیرات کلی و جزئی از ابتدای امسال تاکنون هزینه شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, هدایت صفری با اشاره به اینکه خدمات مسکن ارائه ‌شده به خانوارهای تحت حمایت این نهاد با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف انجام می‌شود، اظهار کرد: خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌ منظور اثربخش شدن سایر خدمات و بر اساس نیازسنجی انجام ‌شده به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش‌های مختلف بر اساس اولویت‌ به آن‌ها ارائه می‌شود، افزود: خدمات مسکن کمیته امداد در قالب تامین مسکن و تعمیرات جزئی و کلی، اخذ انشعاب آب، برق، گاز و نیز بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

صفری در ادامه از ارائه ۱۱۶۵ مورد خدمات در بخش مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و گفت: از مجموع خدمات مسکن ارائه‌ شده به جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ۱۲۸ مورد مسکن برای خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد در قالب ساخت، خرید، به‌سازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی و تکمیل مساکن نیمه‌تمام سال گذشته تأمین‌ شده است که ۵۲ فقره از ساختمان‌های احداثی در مناطق محروم و کم‌برخوردار انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه ۹۱۷ مورد نیز خدمات در قالب تعمیرات کلی و جزئی مسکن صورت گرفته است، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۲۰ مورد سرویس بهداشتی و حمام به مددجویان تحت حمایت این نهاد احداث و تحویل شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ضمن بیان سیاست‌های کمیته امداد در خصوص تأمین مسکن مددجویان در سال‌جاری، مسکن را ضروری‌ترین و گران‌ترین خدمت موردنیاز خانواده‌های تحت حمایت این نهاد دانست و اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده و انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری استان و مشارکت خیران طی سال‌های آینده نیاز مسکن مددجویان فاقد مسکن را مرتفع کرده و زمینه خانه‌دار شدن  آنان را فراهم آوریم.

صفری با بیان اینکه کمک‌های خیران در حوزه مسکن تأثیر بالایی در توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد دارد، ادامه داد: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #۰۲۴*۸۸۷۷* زمینه خانه‌دار شدن مددجویان فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب را فراهم کنند.

همچنین مطالعه کنید:

از صادرات مرغ به کشورهای هدف حمایت می‌کنیم/ ادامه خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین شیرزاد – مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.