صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / طرح های اشتغالزایی حوزه جوانان در کهگیلویه و بویراحمد حمایت ویژه می شوند

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت

طرح های اشتغالزایی حوزه جوانان در کهگیلویه و بویراحمد حمایت ویژه می شوند

کسب و کار نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح های اشتغالزایی، کارآفرینی و کسب و کارهای هر ۲ حوزه جوانان و ورزش در این استان به طور ویژه حمایت شده و از آنها استقبال می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، سید محمدتقی علوی اظهار داشت: این حمایت و استقبال از سوی مدیران وزارت ورزش و جوانان و مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد.

وی افزود: اعتماد به جوانان کشور و کهگیلویه و بویراحمد همواره نتیجه بخش بوده و حضور این قشر تأثیرگذار در تمامی عرصه ها نیز بیانگر دغدغه آنان برای توسعه، پیشرفت و اعتلای روزافزون ایران اسلامی به ویژه در حوزه اقتصادی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان به منظور تحقق هر چه بهتر شعار رونق تولید و عمل به تأکید رییس جمهوری مبنی بر حمایت از فکر، ایده و تولید ایرانی تسهیلاتی را برای توسعه اشتغال جوانان اختصاص داده است.

علوی عنوان کرد: این تسهیلات با رویکرد حمایت از اشتغال و کارآفرینی جوانان حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود.

وی ابراز داشت: پرداخت این تسهیلات مربوط به سه بخش راه اندازی مؤسسه های کارآفرینی، نوسازی، تکمیل و تجهیز مکان های تولیدی و تأمین سرمایه در گردش طرح های اشتغالزایی، کارآفرینی و کسب و کارهای هر ۲ حوزه جوانان و ورزش است.

علوی گفت: اولویت های پرداخت این تسهیلات شامل حمایت از کسب و کار زنان روستایی، راه اندازی سازمان های مردم نهاد، توسعه الگوی روستاهای بدون بیکار، ایجاد واحدهای تولید پوشاک ورزشی و وسایل ورزش زورخانه ای، تأسیس دفاتر مشاوره ازدواج، اشتغالزایی در حوزه محیط زیست و ایجاد کسب و کارهای نوپاست.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.