صفحه اصلی / فرهنگی / میراث فرهنگی و گردشگری / برای سفرهای کاری به دبی چه هتل هایی را رزرو کنیم

برای سفرهای کاری به دبی چه هتل هایی را رزرو کنیم

کسب و کار نیوز - دبی شهری است که انگار از داستان‌های علمی و تخیلی، پا به میان خاورمیانه گذاشته است.

کسب و کار نیوز – دبی، تنها شهری برای تفریح و خرید نیست و معامله‌های تجاری و کاری بسیاری در آن انجام می‌شود. البته امروزه تفریح در حین کار هنگام سفر ممکن است، اما برای انتخاب هتل‌های دبی در یک سفر کاری هنوز هم توجه به برخی نکات از اهمیت بالایی هنگام رزرو اینترنتی هتل در دبی برخوردار است و رعایت این نکات باعث بهبود کیفیت سفر کاری با استفاده از امکانات هتل‌های دبی خواهد شد.

رزرو هتل در نزدیکی منطقه اداری

دبی دارای مناطق مختلفی است که هر منطقه آن از ویژگی‌های خاص خود برخوردار است. به طور مثال محل دیره دبی، که در بخش شمالی رودخانه دبی واقع شده است، حالتی سنتی و قدیمی‌تر نسبت به محله‌های دیگر دبی دارد؛ اکثر مراکز اداری دبی در این بخش قرار گرفته‌اند. پس با رزرو هتل در دبی و انتخاب این ناحیه، شما به قلب کاری دبی نزدیک خواهید شد.

رزرو هتلی دو و یا سه ستاره

اگر قرار است از هتل فقط به عنوان خوابگاه استفاده کنید و بیشتر وقت خود را در مراکز اداری و تجاری جهت کار و یا بستن قرار دارد، سپری کنید، پرداخت قیمت هتل دبی برای هتلی با ستاره‌های زیاد عاقلانه نیست و بهتر است هتلی دو یا سه ستاره با کیفیت خوب را انتخاب کرده و در آن اقامت کنید. از آنجایی که کیفیت هتل‌ها در دبی بالاست، برخی هتل‌های ۳ ستاره این شهر در سطح هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره برخی شهرهای سایر کشورهای خارجی است.

با ۵ هتل ارزان اما با کیفیت دبی آشنا شوید

نزدیکی هتل به ایستگاه وسایل نقلیه عمومی

قرار نیست که در طول سفر کاری خود اصلا تفریح نکنید، پس فاکتور نزدیکی به ایستگاه وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس را در رزرو هتل دبی خود لحاظ کنید، تا در زمان استراحت، بتوانید به مناطق دیگر دبی رفته و از امکانات تفریحی و دیدنی‌های دبی استفاده کنید.

اقامت طولانی مدت و رزرو هتل در دبی

اگر نیاز به اقامتی طولانی مدت برای انجام سفر کاری خود در دبی دارید، بهتر است هنگام رزرو هتل در دبی به مواردی مثل وجود اتاق کار، میز کار، خدمات اداری هتل (فکس، پرینت، دبیرخانه)، اتاق جلسات، اتاق میتینگ، سالن کنفرانس، اتاق قرارداد و امکانات این اتاق‌ها مثل ویدئو پرژکتور و سیستم صوتی و تصویری توجه کنید تا در صورت نیاز دچار مشکل نشوید. همچنین اینترنت وای فای رایگان نیز باید از خصوصیات مورد نظر شما هنگام انتخاب و رزرو هتل دبی باشد.

مدت زمان ماندن در هتل

در صورتی که نیاز به سپری کردن بیشتر وقت خود در هتل دارید، انتخاب هتلی چهار یا پنج ستاره علاوه بر به وجود آوردن پرستیژ کاری بیشتر برای شما، اقامت شما را با ارائه امکانات بهتر آسان‌تر خواهد کرد.

مقایسه هتل ‌های دبی

شما در سفری کاری هستید و نیاز به آرامش، مدیریت هزینه و استفاده از بهترین امکانات کاری و تجاری دارید. با مراجعه به سایت‌های معتبر قبل از سفر قیمت‌های هتل دبی را مطالعه و با مقایسه دقیق امکانات و خدمات آن‌ها بهترین هتل را با توجه به بودجه و امکانات انتخاب کنید.

فراموش نکنید که حتما نظرات مسافرین دیگر در این هتل را خوانده و در صورت گرفتن کامنت‌های مثبت رزرو هتل دبی خود را انجام دهید و در غیر اینصورت در انتخاب خود تجدید نظر کنید.

سفر با هیئت کاری

اگر برای انجام کار، نیاز به سفر با تیمی متشکل از متخصصین و یا  کارآموزان دارید، حتما پیش خود سبک و سنگین کنید. مثلا حساب کنید که هزینه رزرو چند اتاق بیشتر در هتلی با واحدهای کوچکتر از هتلی شاید گرانتر اما دارای واحد‌های بزرگتر، بیشتر و یا کمتر است. هزینه خورد و خوراک را نیز محاسبه و در برنامه خود لحاظ کنید.

راهنمای سفر به دبی

سفر تجاری و رزرو هتل دبی

بسته به نوع سفر تجاری بهتر است، هتل دبی خود را در نزدیکی مراکز تجاری و یا تفریحی با امکانات عالی جهت تاثیرگذاری روی طرف تجاری خود رزرو کنید. در این مورد هر چه هتل مجلل‌تر باشد، توانایی مالی و موفقیت شرکت شما را بیشتر به رخ طرف تجاری شما کشیده و مدرکی غیر قابل انکار از توانایی مالی شما را ارائه خواهد کرد.

در کل می‌توان گفت که رزرو هتل در دبی برای سفر کاری یا تجاری کاملا وابسته به قیمت هتل‌‌های دبی و توانایی شما در پرداخت آن، مدت زمان مورد نیاز برای سفر و امکانات هتل دبی برای تامین نیازهای شما دارد.

فراموش نکنید که در فصل تابستان هزینه اقامت در دبی بسیار کاهش پیدا کرده و سفر کاری برای شما بسیار کم هزینه‌تر تمام خواهد شد. در این فصل با توجه به کم شدن تعداد گردشگران قیمت هتل ‌های دبی هم مانند قیمت اجناس و پرواز شکسته شده و در پایین‌ترین حد خود قرار می‌گیرند. پس بهتر است در صورتی که فاکتور زمان سفر کاری و یا تجاری در دستان شما است، آن را به فصل تابستان موکول کنید و در غیر این صورت چند ماه پیش از سفر، هتل خود را رزرو کرده تا از تخفیفات مربوط به آن بهره‌مند شده و قیمت هتل دبی را  بهتر کنترل کنید؛ در این ایام برخی هتل‌ها هم هزینه کمتری بابت جریمه کنسلی دریافت می‌کنند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه

به گزارش کسب و کار نیوز، سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در گزارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.