صفحه اصلی / استان ها / اسکله های گردشگری قشم تعطیل شد
اسکله های گردشگری قشم تعطیل شد

اسکله های گردشگری قشم تعطیل شد

کسب و کار نیوز :رئیس بنادر و دریانوردی قشم گفت: اسکله‌های گردشگری جزیره قشم به دلیل فعالیت سامانه بارشی، افزایش سرعت لحظه‌ای باد و مواج شدن دریا امروز به تعطیل است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی اشتری با بیان این مطلب افزود: اسکله‌های گردشگری جزیره قشم به دلیل فعالیت سامانه بارشی، افزایش سرعت لحظه‌ای باد و مواج شدن دریا  امروز به تعطیل است.

وی تصریح کرد: با توجه با شرایط نامساعد جوی از تردد شناورهای گردشگری در اسکله‌های گردشگری شیب درازو کندالو برای سفرهای تفریحی به سمت جزیره هنگام و خلیج دلفین‌ها جلوگیری شد.

رییس بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به اینکه فعالیت اسکله های مسافری و تردد لندینگ کرافت‌ها در مسیر بنادر پهل و لافت در حال انجام است، اضافه کرد: هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند، این شهرستان ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در همین خصوص گفت:  از ساعات ابتدایی صبح امروز تردد در تمام مسیرهای دریایی مرکز استان به سمت قشم و هرمز در حال انجام است.

حمیدرضا محمدحسینی افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی، احتمال اختلال در سفرهای دریایی وجود دارد و از مسافران تقاضا داریم حتما پیش از مراجعه به بندر شهید حقانی از آخرین وضعیت ترددهای دریایی با شماره تلفن ۳۱۱۱ مطلع شوند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.