صفحه اصلی / سرخط خبرها / نمایشگاه اختصاصی توانمندی‌های ایران در ازبکستان آغاز به کار کرد

با حضور 37 شرکت معتبر ایرانی

نمایشگاه اختصاصی توانمندی‌های ایران در ازبکستان آغاز به کار کرد

کسب و کار نیوز - نمایشگاه اختصاصی توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان امروز چهارشنبه با حضور 37 شرکت معتبر ایرانی در تاشکند آغاز شد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که یک روز قبل از نشست مشترک اقتصادی ایران و ازبکستان آغاز می‌شود، حمیدزادبوم «معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران»، معاون وزیر تجارت و سرمایه گذاری ازبکستان و بهمن حسین زاده «رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران» حضور داشتند.

برای برگزاری این نمایشگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاشکند ازبکستان نهایت همکاری را انجام دادند.

این نمایشگاه به صورت گروه‌های کالایی در زمینی به مساحت مفید حدود ۷۰۰ متر برگزار می شود که در پاویون‌های مختلف تقسیم بندی شده است.

همچنین هماهنگی‌های لازم با اتاق بازرگانی ازبکستان و تبلیغات لازم برای حضور تجار و بازرگانان ازبکستان در نمایشگاه انجام شده است.

گفتنی است که سیزدهمین اجلاس کمیسیون همکاری های مشترک ایران و ازبکستان روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۱ تا ۲۲ آذرماه )در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود و در این اجلاس وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و معاون نخست وزیر ازبکستان ریاست کمیسیون را بر عهده خواهند داشت.

گالری

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.