صفحه اصلی / استان ها / تولید ۳ هزارمیلیاردی گوشت سفید در بابل
تولید ۳ هزارمیلیاردی گوشت سفید در بابل

مازندران

تولید ۳ هزارمیلیاردی گوشت سفید در بابل

کسب و کار نیوز:مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت : ارزش ناخالص تولید گوشت سفید در این شهرستان، بیش از ۳ هزار میلیاردریال است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز مازندران، سیداحمد طاهری ظرفیت تولید گوشت سفید (مرغ گوشتی و سایر ماکیان) در شهرستان بابل را ۲۵ هزار و ۷۴۲ تن اعلام کرد و گفت: ارزش ناخالص این میزان تولید گوشت سفید تولیدی، ۳ هزار و ۸۹ میلیارد ریال است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به مصرف ۱۳ هزار و ۵۵۴ تنی گوشت سفید در این شهرستان، از ظرفیت صادرات ۱۲ هزار و ۱۸۸ تنی این محصول به خارج شهرستان خبر داد.
سیداحمد طاهری با بیان اینکه گوشت مرغ به دلیل وجود فسفر نقش مفیدی در ساختمان دندان‌ها و استخوان‌ها دارد گفت: گوشت سفید سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف ازجمله فسفر، اسید آمینه تریپتوفن، نیاسین، ویتامین B۶ و به ویژه سلنیوم که یکی از اجزای بسیار مهم واکنش ‏های متابولیک در بدن محسوب و شامل متابولیسم هورمون ‏های تیروئیدی، سیستم دفاعی آنتی اکسیدانی و سیستم ایمنی در بدن است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل، قوی کردن استخوان ها، کاهش استرس، تقویت سیستم ایمنی، سلامت قلب، کاهش خطر بروز آرتروز، پیشگیری از سرطان، کمک به رشد کودکان، پیشگیری از آلزایمر، سلامت قلب و عروق را از دیگر خواص گوشت مرغ برشمرد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.