صفحه اصلی / سرخط خبرها / آمادگی ایران برای گسترش همکاری‌های نمایشگاهی با ازبکستان

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران:

آمادگی ایران برای گسترش همکاری‌های نمایشگاهی با ازبکستان

کسب و کار نیوز - مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران در آستانه سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به اجلاس کمیسیون همکاری‌های مشترک ایران و ازبکستان و در خصوص آغاز به کار نمایشگاه معرفی توانمندی های صنعتی ایران در تاشکند، گفت: این نمایشگاه با دستور وزیر صمت و درخواست سفارت ازبکستان در تهران در سریع‌ترین زمان ممکن برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا، حسین زاده افزود: اولین نمایشگاه اختصاصی ایران در ازبکستان با همراهی بیش از ۱۰۰ هیات تجاری و حضور ۳۷ شرکت ایرانی، امروز آغاز به کار خواهد کرد و انتظار می‌رود در چارچوب دیدارهای BTB، موافقتنامه‌های خوبی بین طرف های ایرانی و ازبکی منعقد شود.

وی ادامه داد: قطعاً با راه اندازی خط مستقیم پروازی بین ایران و ازبکستان شرایط برای آغاز همکاری‌های تجاری و گردشگری بین دو کشور بیش از پیش فراهم می‌شود.

حسین زاده اضافه کرد: امیدوارم روند برگزاری نمایشگاههای اختصاصی ایران در کشور ازبکستان تداوم داشته باشد و همچنین از شرکتهای ازبکستانی برای مشارکت و حضور در نمایشگاه های بین المللی ایران در تهران دعوت به عمل می آوریم تا بتوانند توانمندی های خود را در کشورمان عرضه دارند تا زمینه همکاری‌های تجاری دو طرف بیش از پیش ارتقا یابد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران تصریح کرد: آمادگی کامل برای امضای موافقت نامه ای در راستای اهدای فضای تهاتری نمایشگاهی بین دو کشور وجود دارد.

حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: از روسای جمهوری دو کشور و همچنین وزرای صمت ایران و معاون وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان آقای فورکات رحیم اف برای ایجاد فرصت های همکاری دو طرف و تجار ایرانی و ازبکستانی تشکر می‌کنم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.