صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / تعداد مشترکان گاز زاهدان از مرز ۳۱ هزار عبور کرد
تعداد مشترکان گاز زاهدان از مرز ۳۱ هزار عبور کرد

با اجرای طرح ضربتی گازرسانی به زاهدان

تعداد مشترکان گاز زاهدان از مرز ۳۱ هزار عبور کرد

کسب و کار نیوز :مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان از افزایش مشترکان گاز زاهدان خبر داد و گفت: تعداد مشترکان گاز زاهدان تاکنون از مرز ۳۱ هزار مشترک نیز عبور کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, رضا پنجابی درباره آمار گازرسانی به شهر زاهدان، گفت: در پایان آبان‌ماه سال ۹۷، تعداد ۱۳ هزار و ۸۰۰ مشترک در زاهدان از گاز طبیعی استفاده می‌کردند که این رقم در پایان سال ۹۷، به ۱۹ هزار و ۵۰۰ مشترک رسید.

وی افزود: تعداد مشترکان گاز طبیعی در شهر زاهدان رشد قابل توجهی داشته، به گونه‌ای که در پایان آبان‌ماه امسال این رقم به ۲۹ هزار و ۵۲۵ مشترک رسیده و نشان‌دهنده رشد ۱۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تعداد مشترکان زاهدان تا پایان دیروز (سه‌شنبه، ۱۹ آذرماه) به ۳۱ هزار مشترک رسید و حاکی از استقبال مردم زاهدان نسبت به مصرف گاز طبیعی است.

پنجابی درباره شبکه گاز احداث‌شده در زاهدان، توضیح داد: تاکنون ۹۳۷ کیلومتر شبکه گاز در سراسر شهر زاهدان احداث شده که از این مقدار، ۳۹۰ کیلومتر گازدار شده و به بهره‌برداری رسیده است.

شرکت ملی گاز ایران برای تسریع در احداث شبکه مورد نیاز زاهدان، پنج شرکت گاز استانی خراسان رضوی، سمنان، همدان، فارس و گیلان را به یاری شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان فراخوانده تا طرح ضربتی گازرسانی به این شهر در نزدیک‌ترین موعد و با بالاترین کیفیت به پایان برسد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.