صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / کانون‌های کارآفرینی بستر توسعه کشور هستند

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت

کانون‌های کارآفرینی بستر توسعه کشور هستند

کسب و کار نیوز - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: کانون های کارآفرینی بستر مناسب و پرظرفیت برای توسعه همه جانبه کشور هستند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تعاون انلاین، رضا نقی زاده در جلسه انتخابات اعضای کانون کارآفرینی استان آذربایجان غربی که با حضور کارآفرینان برتر استان در محل این اداره کل برگزارشد، کانون‌های کارآفرینی را اتاق فکر کارآفرینان دانست و خاطرنشان کرد: کانون‌های کارآفرینی با وجود نخبگان، دانشگاهیان، کارآفرینان و صنعتگران و فعالان موفق عرصه کشاورزی و خدمات و تعاونی می‌توانند در تمامی زمینه‌ها به عنوان اتاق فکر کارآفرینان و مبدا خلاقیت، پویایی و تفکرات نو جهت توسعه کشور و استان باشند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی تصریح کرد: این کانون‌ها با کنار هم آوردن مسئولان بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی می‌توانند در مورد آینده کارآفرینی استان تصمیم گیری نمایند و تصمیمات و ابتکارات آنان در کارگروه اشتغال استان به صورت الگویی نوین در جهت اشتغالزایی، رفع مشکل بیکاری و توسعه اقتصادی استان مطرح و اجرایی شود.

نقی زاده  با تاکید بر اهمیت نقش کانون‌های کارآفرینی تصریح کرد: اگر کانون‌های کارآفرینی جدی گرفته شود تمام افکار سازنده در کشور جدی گرفته می‌شود؛ چون از این طریق است که تفکرها در اتاق فکر جمع و در مورد موضوعات صحبت می‌شود و به همین منظور در صدد هستیم با پررنگ نمودن نقش کانون‌های کارآفرینی موارد را بررسی و برای آن راهکار ارائه کنیم.

وی ایجاد نظام مدیریت یکپارچه راهبردی در توسعه کارآفرینی استان‌، کشف و بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های نهفته کارآفرینان استان و پیشبرد برنامه های توسعه استان را  از اهداف تشکیل این کانون عنوان کرد.

در این جلسه با حضور کارآفرینان برتر و طی انتخاباتی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی شش نفر از نمایندگان کارآفرین برتر در بخش‌های کشاورزی، خدمات و صنعت به عنوان اعضای کانون کارآفرینان آذربایجان غربی انتخاب شدند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.