صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / تسهیلات بانک مسکن موجب رونق بخش مسکن و توسعه فضای کسب و کار می شود

مدیر کلینیک کسب و کار کردستان در دیدار با مدیر شعب استان:

تسهیلات بانک مسکن موجب رونق بخش مسکن و توسعه فضای کسب و کار می شود

کسب و کار نیوز - مدیر شعب استان کردستان در راستای معرفی شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن با مدیر کلینیک کسب و کار کردستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ،جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان در دیدار با مدیر کلینیک کسب و کار استان ضمن معرفی خدمات و تسهیلات بانک مسکن، رویکرد بانک مسکن را کمک به رونق اقتصادی و توسعه بخش مسکن عنوان کرد و گفت: بانک مسکن به عنوان یک بانک توسعه ای، علاوه بر تامین مالی بخش مسکن، در سایر حوزه های اقتصادی مرتبط با بخش مسکن و ساختمان نیز بر اساس سیاستهای ابلاغی مدیران ارشد بانک، فعالیت می کند.

سلیمی به معرفی شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن از شرکتهای وابسته به بانک مسکن پرداخت و ابراز داشت:شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن در سه حوزه مسکن و شهرسازی، حمل و نقل و خدمات مالی می تواند از طرحهای خلاقانه ، استارت آپ های این حوزه و صاحبان ایده خصوصا کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان حمایت کند.

در ادامه داوود امراه نژاد مدیر کلینیک کسب و کار کردستان با ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار ، همکاری با بانک مسکن را موجب تقویت و رشد شرکت های دانش بنیان بیان کرد و گفت:تسهیلات بانک مسکن موجب رونق بخش مسکن و توسعه فضای کسب و کار می شود.

وی افزایش بهره وری سرمایه های ملی با ایجاد و بهبود مستمر یک بستر ارتباطی بین مشاوران کسب و کار و صاحبان سرمایه اعم از کسب و کارها، نیروی انسانی، سرمایه گذاران را به عنوان محور فعالیتهای کلینیک کسب و کار کردستان عنوان کرد و ادامه داد: کلینیک کسب و کار کردستان با هدف ارایه‌ خدمات اثربخش کسب و کار به صاحبان ایده و بنگاههای اقتصادی ،افتخار کمک به کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌ها) و شرکت‌های در حال فعالیت و بالغ را در کارنامه‌ خود دارد و سال‌هاست که از طرق آموزش، مشاوره و اجرای پروژه‌های مدیریتی در دستیابی به اهداف والای شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک کرده است.

لازم بذکر است در این دیدار طرفین خواستار ارتباط بیشتر کلینیک و بانک در راستای حمایت از طرح ها و ایده های خلاقانه شرکت های دانش بنیان خصوصا در حوزه مسکن و ساختمان شدند.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۲ درصد رسید+ جدول

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.