چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / ساخت ایران / تولید دستگاه تصفیه دود تر برای نخستین بار در ایران

تولید دستگاه تصفیه دود تر برای نخستین بار در ایران

کسب و کار نیوز - دستگاه تصفيه دود تر برای نخستين بار در ايران با هدف تصفيه دود های حاوی كربن و روغن توليد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، از جمله موارد مصرف این دستگاه می توان به آشپزخانه های صنعتی، رستورانها، هتل ها و صنایع کوچک شامل : کارگاه های برش سنگ، کارخانه های ریخته گری، کارگاه های سی ان سی و کارگاه های فنر سازی اشاره نمود.

هادی محمودیان مدیرعامل شرکت بهینه توسعه سایا ( مجموعه بهتوسا) گفت: یکی از مشکلات رایج در صنایع کوچک و آشپزخانه های صنعتی و رستورانهای بزرگ، تصفیه دود های چرب می باشد چون به دلیل ماهیت چرب آنها، استفاده از دستگاه های رایج تصفیه دود (الکتروفیلترها) مشکلات فراوانی را به همراه دارند.

دستگاه های فعلی رایج به دلیل پوشیده شدن سطح صفحات جاذب الکتروفیلتر با روغن خیلی زود کارایی خود را از دست می دهند و نیاز به شستشو همیشگی دارند.

وی با اشاره به طراحی و ساخت نوع متفاوت از دستگاه های تصفیه دود اضافه کرد: دستگاه تصفیه دود جدید قابلیت حذف ذرات کربن، روغن وحتی گرد و غبار از هوا را دارد.

وی مصرف برق پایین، تعمیر و نگهداری آسان و طول عمر بالای مواد مصرفی بکار برده شده در این دستگاه را از مزایای آن برشمرد.

وی یادآوری کرد با توجه به مکانیزم این دستگاه می توان از آن به منظور تصفیه هوای کارگاه های برش سنگ و کارگاه های سی ان سی، تصفیه دود های ناشی از عملیات ذوب مواد و قالب گیری در کارخانه های ریخته گری و نیز صنایع مشابه استفاده کرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌شرط‌ «جهش تولید» رعایت استاندارد است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.