صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گل زیبای کلوپ؛ دوباره موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی
گل زیبای کلوپ؛ دوباره موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی

گل زیبای کلوپ؛ دوباره موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی

کسب و کار نیوز:ویدیوی گل زیبایی که یورگن کلوپ در سال 1997 برای تیمش ماینتس به ثمر رساند بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, یورگن کلوپ، سرمربی موفق لیورپول یکی از مربیانی است که پیش از رو آوردن به دنیای مربی‌گری سالها بازیکن فوتبال بوده و به صورت حرفه‌ای بازی می‌کرده. کلوپ در فاصله سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۱ در تیم ماینتس بازی می‌کرد و در این مدت برای این تیم در ۳۳۷ بازی به میدان رفته و ۵۲ گل به ثمر رساند.

اما یکی از زیباترین گلهای دوران بازی کلوپ که در سال ۱۹۹۷ توسط او برای ماینتس به ثمر رسید و چندی پیش مورد توجه قرار گرفته بود حالا بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در این صحنه یورگن کلوپ بعد از دریافت یک سانتر بلند، از گوشه سمت راست محوطه جریمه، ضربه نیم‌والی زیبایی به توپ زده و توپ را به کنج بالای دروازه حریف می‌دوزد.

یورگن کلوپ یک بار در مصاحبه با وبسایت باشگاه لیورپول درباره دوران بازی خود گفته بود:” من هیچوقت نتوانستم آن چیزهایی که در ذهنم می‌گذشت را در زمین بازی پیاده کنم. استعداد فوتبالی من به درد لیگ دسته پنج می‌خورد و مغزم در حد بوندس‌لیگا بود. در نتیجه همین بود که تمام سالهای فوتبالی‌ام در لیگ دسته دو گذشت”.

همانطور که از گل زیبای کلوپ مشخص است او مدتها به عنوان مهاجم بازی می‌کرد ولی از اواخر دوران بازی خود در ماینتس به عنوان مدافع به کار گرفته می‌شد. او در تمام طول دوران بازی‌اش در ماینتس باقی ماند و زمانی که کفش‌ها را آویخت به عنوان مربی این باشگاه منصوب شد.

کلوپ هفت سال به مربی‌گری در ماینتس ادامه داد و این تیم را به بوندس‌لیگا رساند. او بعد از کناره‌گیری از ماینتس به سرمربی‌گری بوروسیا دورتموند رسید. دوران درخشش خارق‌العاده کلوپ از اینجا شروع شد و او توانست زردپوشان را دو بار به قهرمانی لیگ برساند و با آنها به فینال چمپیونزلیگ صعود کند. بعد از خروج از دورتموند هم کلوپ به لیورپول پیوسته و حالا به عنوان یکی از بهترین مربیان دنیا شناخته می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.