صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رادو: بوفون نیستم ولی می‌توانم شماره یک باشم!
رادو: بوفون نیستم ولی می‌توانم شماره یک باشم!

بیرانوند شایسته این است که انتقالی بزرگ داشته باشد؛

رادو: بوفون نیستم ولی می‌توانم شماره یک باشم!

کسب و کار نیوز:بوژیدار رادوشوویچ می‌گوید در صورت جدایی بیرانوند و تجربه یک انتقال بزرگ، او شایستگی این را دارد که در تیم پرسپولیس به گلر شماره یک تبدیل شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, گل های پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن را مهدی ترابی و علی علیپور به ثمر رساندند اما یکی از عوامل برد سرخپوشان و از جمله ستارگان این تیم، بوژیدار رادوشوویچ بود. کسی که با پنج سیو، یک کلین شیت دیگر را هم به ثبت رساند و آمار صددرصد پیروزی در لیگ نوزدهم را حفظ کرد. این گلر کروات ۳۰ ساله که چهارمین سال حضور در پرسپولیس را سپری می‌کند، حالا به عنوان یکی از باتجربه ترین ها در تیم کالدرون حضور دارد و همچنین در بین هواداران نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد. در شبکه های اجتماعی تصاویر رادو پس از بازی دست به دست می‌شود و همین نمایش سبب شد تا به سراغ بوژیدار برویم و سوالاتی را مطرح کنیم.

برد مقابل ذوب آهن به ما اعتماد به نفس داد

پرسش نخست از دروازه بان شماره ۴۴ پرسپولیس درباره دیدار مقابل ذوب آهن است، جایی که آن ها موفق شدند در یک بازی خارج از خانه به بردی مهم برسند. رادوشوویچ در این باره می‌گوید: این یک بازی سخت بود و من بسیار خوشحالم که این بازی را در اصفهان و مقابل ذوب آهن به نفع خود تمام کردیم تا طلسم ۹ ساله از بین برود. با این برد خیلی چیزها را ثابت کردیم و همچنین نشان دادیم که تیممان توانایی بسیار زیادی دارد.

رادو در ادامه به بازی های بعدی نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: ما در بازی های بعدی هم با اعتماد به نفس وارد زمین خواهیم شد و باید هم این چنین باشد. ما می‌خواهیم شانس خود را امتحان کنیم و برای تمام امتیازات ممکن تا نیم فصل بجنگیم و آن را به دست آوریم. بازی بعدی نیز در خانه مقابل گل گهر است که با حمایت هواداران، باید این تیم را ببریم.

من نه، تمام بازیکنان ستاره بودند!

رادوشوویچ چند سیو فوق العاده در این مسابقه داشت. در این باره از او می‌پرسیم و بوژیدار می‌گوید: این کار و وظیفه من است که همیشه بهترین مدل خودم را نشان دهم. تمام بازیکنان تیم در این بازی بسیار خوب و یک ستاره بودند و ما کیفیتی بالا را از خود نشان دادیم. فقط برد و همین کیفیت برایم اهمیت دارد.

از دروازه بان سرخپوشان درباره آن لحظه تاریخی می‌پرسیم؛ جایی که پس از گل به سمت هواداران رفت و مثل آن ها خوشحالی کرد. رادو در این باره عنوان می‌کند: این آدرنالین خالص بود! من می‌دانستم هواداران در چند بازی گذشته ناراحت بودند اما در بازی با ذوب آهن همه چیز به آن ها اختصاص پیدا کرد و امیدوارم در بازی های بعدی نیز به حمایت ما بیایند.

سوال هواداران؛ بهترین دوست رادو کیست؟

پس از این که «حامیان پرسپولیس» در شبکه های اجتماعی از مصاحبه ورزش سه با رادوشوویچ اطلاع پیدا کردند، تلاش کردند تا سوالات خود از رادو را با ما در میان بگذارند که البته پرسش تمام آن ها ممکن نبود.

* بهترین دوست تو در تیم پرسپولیس کیست؟

– آدام همتی بهترین دوست من است.

* حمایت هواداران چه حسی به تو می‌دهد؟

– من از این حمایت ها و تشویق ها انرژی بسیار زیادی می‌گیرم.

* تو بازی های زیادی نیمکت نشین هستی اما وقتی فیکس می‌شوی آمادگی بدنی زیادی داری، چطور ممکن است؟

– من همیشه تلاش می‌کنم تا خود را از لحاظ بدنی حفظ کنم و در تمرینات تلاش زیادی انجام دهم.

بوفون نیستم اما می‌توانم شماره یک باشم!

بوژیدار رادوشوویچ در این سال ها جزو بهترین دروازه بانان ذخیره فوتبال ایران بوده است. اما جدایی بیرانوند و حضور او در یک تیم بزرگ اروپایی، می‌تواند رادو را به گلر شماره یک سرخ ها تبدیل کند. رادوشوویچ در این باره می‌گوید: علی شایسته این است که به اروپا برود و در سطح اول فوتبال دنیا بازی کند. من فکر می‌کنم در این صورت خیلی نرمال و عادی باشد که من شماره یک پرسپولیس شوم، نه به این خاطر که من بوفون هستم بلکه به این دلیل که من سال های زیادی اینجا بودم و فکر می‌کنم شایستگی شماره یک شدن را دارم، البته اگر این ترانسفر بزرگ درباره علی انجام شود.

گلر کروات قرمزها در تابستان تا آستانه جدایی از پرسپولیس نیز پیش رفت اما درخواست هواداران و علاقه او، به تداوم حضور در تیم سرخپوش پایتخت بود. از رادو می‌پرسیم که تا چه زمانی در پرسپولیس خواهد ماند که پاسخی جالب می‌دهد: من همیشه در پرسپولیس خواهم ماند!

کالدرون به زمان نیاز دارد

سوال پایانی از رادوشوویچ در خصوص گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی است. بوژیدار در این باره می‌گوید: آقای کالدرون مربی بسیار خوب و باشخصیتی است. اما برای این که همه چیز را به شکلی خوب تغییر دهد، به زمان احتیاج دارد. با این حال فکر می‌کنم برد برابر ذوب آهن یک قدم برای همه ما بود تا بتوانیم به رده نخست و صدرنشینی برسیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.