چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۶۵ داوطلب هلال احمر آموزش های در مسیر کارآفرینی را فراگرفتند

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

۶۵ داوطلب هلال احمر آموزش های در مسیر کارآفرینی را فراگرفتند

کسب و کار نیوز - معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه در مسیر کارآفرینی با شرکت ۶۵ داوطلب جوان در شهرستان های خوسف و بیرجند خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، فائزه موهبتی در اختتامیه این کارگاه با اشاره به اهمیت ایجاد کارآفرینی و توجه به اقتصاد مقاومتی بیان کرد: کارآفرینی فرآید نوآوری و بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های موجود بوده که نیازمند شکوفایی است.

وی با بیان اینکه جوانان به عنوان نسل نو بهترین گزینه ها برای اجرای طرح های کارآفرینی هستند، اظهار کرد: خوشبختانه طی چند دهه اخیر به امر کارآفرینی از سوی جامعه توجه ویژه ای شده و مورد حمایت دستگاه های مختلف قرار دارد.

موهبتی با بیان اینکه کارآفرینی نیازمند برخی آموزش های کاربردی بوده که این امر مورد توجه جمعیت هلال احمر قرار گرفته است، اظهار کرد: در این راستا کارگاه آموزشی در مسیر کارآفرینی در گام اولیه در دو شهرستان بیرجند و خوسف برگزار شده است.

معاون امور جوانان هلال احمر خراسان جنوبی از حضور ۶۵ نفر از اعضای فعال کانون های جوانان، دانشجویی، روستایی و طلاب در این کارگاه خبر داد و افزود: شرکت کنندگان در قالب دو ساعت آموزش، بایدها و نباید های لازم را فراگرفته اند.

وی توانمندسازی جوانان، ترویج کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای نو و بومی استان را از جمله اهداف برگزاری این کارگاه ها دانست و افزود: ایده پردازی و راه های ورود به حوزه کارآفرینی، شناخت زندگی شغلی و آینده شغلی براساس علایق و مهارت های فردی هر شخص برای رسیدن به موفقیت از جمله محورهای آموزشی این کارگاه بوده است.

موهبتی بیان کرد: این کارگاه توسط دو جوان هلال احمری و آموزش دیده در دوره های کارآفرینی دانشگاه تهران تدریس شد.

همچنین مطالعه کنید:

ساخت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسکن آغاز شد/واگذاری اراضی مازاد به بازار مسکن

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، روح الله اکبری دستیار وزیر راه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.