صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / به زودی در ایتالیا می‌بینم‌تان!
به زودی در ایتالیا می‌بینم‌تان!

زلاتان ابراهیموویچ:

به زودی در ایتالیا می‌بینم‌تان!

کسب و کار نیوز :زلاتان ابراهیموویچ در گفتگو با یک نشریه ایتالیایی به صورت تلویحی تایید کرد که برای ادامه فوتبالش راهی ایتالیا خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به مقل از ورزش سه, زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی که در روزهای اخیر بعد از پایان دوران حضورش در لس‌آنجلس گلکسی در آمریکا، شایعات زیادی درباره مقصد بعدی او منتشر شده بود در گفتگو با یک نشریه ایتالیایی به صورت ضمنی تایید کرد که قصد دارد فوتبال را در ایتالیا ادامه دهد و به این ترتیب گمانه‌زنی‌های اخیر درباره پیوستنش به یک تیم ایتالیایی را تایید کرد.

در این مدت بیشترین شایعات حول پیوستن زلاتان به دو تیم ایتالیایی آث میلان و ناپولی می‌گشت و حالا ابراهیموویچ می‌گوید قصد دارد فوتبالش را در سری آ دنبال کند.

زلاتان که سابقه بازی در دو باشگاه ایتالیایی آث میلان و اینترمیلان را دارد در مصاحبه با نشریه GQ Italia در این باره گفت:” من به باشگاهی ملحق می‌شوم که باید دوباره به روزهای موفق برگردد، باید تاریخش را دوباره احیا کند و به دنبال مبارزه با همه کس و همه چیز برای رسیدن به این هدف است”.

ابراهیموویچ در ادامه گفت:” این تنها راهی است که می‌توانم انگیزه لازم برای شگفت‌زده کردن دوباره شما را پیدا کنم. مهم فقط انتخاب یک تیم نیست و عوامل دیگری هم در این میان هست که باید در نظر گرفته شود. به خصوص علاقه خانواده‌ام. به زودی در ایتالیا می‌بینم‌تان”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.