صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دیاباته بازی شهرخودرو را از دست داد؟
دیاباته بازی شهرخودرو را از دست داد؟

مشکل قفسه سینه شیخ جدی است

دیاباته بازی شهرخودرو را از دست داد؟

کسب و کار نیوز :این درست دنده های مهاجم اهل مالی استقلال آسیب ندید اما مشکلی که در قفسه سینه این بازیکن ایجاد شد می تواند خطر جدی باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به مقل از ورزش سه, آخرین تمرین سنگین استقلال برای بازی حساس با شهرخودرو تحت الشعاع مصدومیت دوباره ستاره این روزهای خط حمله قرار گرفت. آسیب دیدگی شیخ دیاباته آن هم در فاصله ۴۸ ساعت تا بازی مهم با رقیب مشهدی بدترین خبری بود که به استراماچونی و دستیارانش رسید.

شیخ که با ۵ بار گلزنی در چهار بازی گذشته ستاره اول این روزهای اردوی استقلال لقب گرفته بود در برخوردی که با سجاد آقایی داشت از ناحیه دنده و قفسه سینه احساس درد شدیدی پیدا کرد و بلافاصله زمین را ترک کرد تا همین خبر همه نگاه ها و توجهات را به اردوی استقلال و وضعیت این بازیکن کلیدی برای بازی روز پنجشنبه مقابل شهرخودرو جلب کند.

در حالی که صبح امروز اعلام شد دنده های شیخ استقلالی ها با آسیب و شکستگی روبرو نشده است اما درد شدید موجود در قفسه سینه حسابی برای این بازیکن دردسرساز شد تا جایی که مقرر شد بعد از تصویربرداری و انجام آزمایشات مخصوص دیاباته ظهر امروز با حضور در کلینیک استقلال زیر نظر دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه تست نهایی را بگذراند.

از آن جا که دیاباته سابقه و تجربه تلخی از آسیب دیدگی قفسه سینه و شکستگی دنده در ابتدای ورود به استقلال داشت تست امروز زیر نظر معاون پزشکی باشگاه می تواند تکلیف او برای بازگشت به ترکیب یا دوری از میادین را مشخص کند، موضوعی که آخرین خبرها از دور ماندن این گلزن آماده از ترکیب حداقل برای بازی فردا مقابل شهرخودرو حکایت دارد. با این وجود باید منتظر ماند و دید امروز امین نوروزی چه تجویزی برای ستاره اهل مالی استقلال خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.