به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، غلامرضا سلیمانی امروز (سهشنبه) در همایش بیمه و توسعه، اهمیت بیمههای زندگی را مورد توجه قرار داد و در این رابطه با اشاره به عملکرد نمایندگیهای بیمه گفت: نمایندهها فکر میکنند فقط باید بیمهنامه بفروشند؛ در حالیکه در نمایندگیهای بزرگ، نماینده از حالت فروش به مشاور تبدیل میشود چراکه نماینده باید از فروش تا پایان تعهد بتواند مشاور باشد.
وی افزود: شاهد بودیم در برخی موارد نمایندگان بیمه زندگی وعدههای نادرستی میدهند که اصلا درست نیست و باعث بیاعتمادی خواهد شد.
سلیمانی همچنین به ابلاغ آییننامه حاکمیت شرکتی اشاره کرد و گفت: در این آییننامه مدیریت ریسک برای شرکتها پیشبینی شده است تا ریسک شرکتها مورد بررسی قرار گیرد، این در حالی است که مرکز ملی ریسک بعد از راهاندازی به تمام پروژههای مرتبط با ریسک خدمات ارائه میکند.