صفحه اصلی / استان ها / برپایی ۳۰ غرفه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری گلستان
برپایی ۳۰ غرفه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری گلستان

جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش استان خبرداد:

برپایی ۳۰ غرفه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری گلستان

کسب و کار نیوز:جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری گلستان گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان از ۱۷ آذرماه در گرگان برپا می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر علی نجفی‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره امسال برنامه های هفته پژوهش از ۱۶ تا ۲۲ آذرماه برگزار می شود، اظهار کرد: شعار امسال هفته پژوهش “پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید” است.

وی افزود: عناوین روزهای هفته پژوهش به ترتیب “پژوهش و فناوری: مدرسه، دانشگاه و جامعه”، ” پژوهش، فناوری و توسعه ملی “، ” بیانیه گام دوم در پژوهش و فناوری “، ” پژوهش، فناوری و رونق تولید ” و ” پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی ” است.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان کرد: برنامه های هفته پژوهش در استان با نوختن زنگ پژوهش با حضور استاندار در مدرسه واثقی گرگان به همراه تجلیل از دانش آموزان برتر در امر پژوهش آغاز می شود.

جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری گلستان تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان از ۱۷ تا ۲۰ آذر در محل پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برپا خواهد شد.

نجفی نژاد با اشاره به اینکه در افتتاحیه این نمایشگاه از پژوهشگران و فناوران برتر استان تجلیل خواهد شد، گفت: ۳۰ غرفه در این نمایشگاه برپا شده است.

وی با بیان اینکه در مراسم افتتاحیه از پنج برگزیده نمایشگاه تجلیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۸ دانشگاه استان، پارک علم و فناوری، مرکز تحقیقات، بنیاد نخبگان، ۹ دستگاه اجرایی، ۲ استارتاپ جدید و تعدای از تولید کنندگان در نمایشگاه حضور دارند.

جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری گلستان بیان کرد: برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های علمی از جمله برنامه های جانبی پیش بینی شده در این نمایشگاه است.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.