صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / امیدوارم مسی برنده توپ طلا شود
امیدوارم مسی برنده توپ طلا شود

مارک آندره تراشتگن:

امیدوارم مسی برنده توپ طلا شود

کسب و کار نیوز:مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسا، مدعی شد که این تیم در بازی برابر اتلتیکومادرید در بهترین فرم خود بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بارسلونا دیشب در ورزشگاه وندا مترو پولیتانو مهمان اتلتیکو مادرید بود و در نهایت موفق شد با گل دقایق پایانی لیونل مسی این تیم را شکست دهد تا به صدر جدول رقابت های لالیگا بازگردد. مارک آندره تراشتگن در بازی دیشب یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا بود و در چند مقطع از بازی با عکس العمل های قوق العاده اش مانع از گلزنی حریف شد تا علاوه بر کمک به پیروزی بارسا، یک کلین شیت ارزشمند را هم ثبت کرده باشد.

دروازه بان آلمانی بارسلونا پس از پایان بازی دیشب مصاحبه ای انجام داد و گفت: ” همه تیم در بهترین فرم خود بودند. در این بازی مسی گل زد و من نیز کلین شیت کردم؛ این همان چیزی بود که می خواستیم. به موقع دفاع کردیم تا لحظات آخر برای کسب پیروزی جنگیدیم. همیشه تلاش می کنیم که به بهترین شکل ممکن کارهای دفاعی را انجام دهیم اما نمی توان همواره مانع خلق موقعیت حریف شد. کار ما دشوار بود اما در برابر فشار ابتدایی اتلتیکو به خوبی مقاومت کردیم.”

تراشتگن در پایان در رابطه با برنده جایزه توپ طلا گفت: ” امیدوارم مسی برنده این جایزه شود.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.