صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پنجه‌های شیر؛ شادی گلی که محبوب می‌شود!
پنجه‌های شیر؛ شادی گلی که محبوب می‌شود!

پنجه‌های شیر؛ شادی گلی که محبوب می‌شود!

کسب و کار نیوز :شادی گل ستاره اهل مالی استقلال رفته رفته به یکی از شادی گل های محبوب روی سکوها تبدیل می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از شروعی ناامیدکننده موتور گلزنی شیخ دیاباته برای استقلال از بازی با تراکتورسازی روشن شد تا هت تریک این مهاجم تنومند و سرشناس آغازی باشد بر اوج گیری دوباره آبی ها در لیگ برتر. اما بیشتر از گل ها و عملکردی که شیخ استقلال از خود نشان داد، طی این روزها نوع شادی منحصربه فرد این بازیکن مورد توجه قرار گرفته است.

دیاباته همچون بافتیمبی گومیس فرانسوی در الهلال حالا سوای از نوع فوتبالی که در ترکیب آبی ها ارائه می دهد با نوع شادی خاصی که بعد از هر بار گلزنی دارد بر سر زبان ها افتاده و با پنجه های شیر به یکی از محبوب ترین چهره ها نزد طرفداران استقلال تبدیل شده است. دیاباته که حالا هر مدافعی ترس از رویارویی با او را در دل دارد دیروز در نقش جهان با گل دیدنی که به ثمررساند پنجه های شیر را به رخ حاضران کشید تا استقلالی های نشسته روی سکوهای نقش جهان نیز در لحظاتی به تقلید از او بپردازند.

در تصاویر ثبت شده از این سکوها یکی از استقلالی های حاضر با نشان دادن پنجه های شیر ثابت کرد این نوع شادی به محبوبیت خاصی در میان آبی های ایران رسیده است. طرفدارانی که با دل بستن به پنجه های شیر امیدوار به ثبت فصلی خاطره انگیز با گل های مهاجم سیه چرده و تنومند خود هستند تا این پنجه ها در نهایت جام قهرمانی را برای استقلال آن هم بعد از سال ها دوری از قهرمانی به ارمغان بیاورد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.