صفحه اصلی / استان ها / خرید تضمینی ۳۰ هزار تن مرکبات مازندران
خرید تضمینی ۳۰ هزار تن مرکبات مازندران

از 17 آذر

خرید تضمینی ۳۰ هزار تن مرکبات مازندران

کسب و کار نیوز:خرید تضمینی پرتقال تامسون باغداران مازندرانی از 17 آذر آغاز می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز مازندران ، مدیر عامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: ستاد تنظیم بازار، وزارت صمت و اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران خرید تضمینی۳۰ هزار تن پرتقال تامسون مازندران را به اتحادیه باغداران این استان ابلاغ کرد.

محمدرضا شعبانی هدف از اجرای این طرح را حمایت از باغداران و تولیدکنندگان استان در زمان برداشت و حمایت از مصرف کنندگان در زمان پیک مصرف (عید نوروز) اعلام کرد و افزود:  در این طرح باغداران توانمند در زمینه ذخیره‌سازی، از ۱۷ آذر تا پایان ماه  فرصت دارند برای عقد قرارداد به اتحادیه باغداران استان یا تعاونی باغداران در شهرستان ها مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه پرتقال ها باید با میانگین وزنی ۱۸۰ تا ۳۲۰ گرم در سبدهای ۷ تا ۹ کیلوگرمی ذخیره شود گفت: پرتقال های ذخیره شده از بهمن با قیمت تمام شده هر کیلوگرم  ۴ هزار و ۲۰۰ تومان از باغداران خریداری و به سایر استانهای کشور برای مصرف شب عید عرضه می شود.

مدیر عامل اتحادیه باغداران مازندران با اشاره به اینکه ۷۰درصد مطالبات باغداران در زمان تحویل و حمل کالا و ۳۰ درصد فروردین ماه سال آینده پرداخت می شود افزود: باغداران برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با اتحادیه باغداران استان مازندران به شماره ۸-۰۱۱۳۳۲۱۷۹۶۵ تماس بگیرند.

۱۲۰ هزار هکتار باغ مرکبات در مازندران وجود دارد که حدود ۸۰ هزار هکتار باغ پرتقال تامسون است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.