صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / والورده: مسی و گریزمان زوج خوبی خواهند شد
والورده: مسی و گریزمان زوج خوبی خواهند شد

پس از پیروزی بر زنبورها

والورده: مسی و گریزمان زوج خوبی خواهند شد

کسب و کار نیوز:ارنستو والورده پس از برتری درخشان بارسا برابر دورتموند، عملکرد مهاجمانش را ستود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بارسا با درخشش خیره کننده لیونل مسی که یک گل زد و دو پاس گل داد، توانست ۳-۱ بر بروسیا دورتموند پیروز شود. آبی اناری ها با این پیروزی به عنوان تیم اول راهی دور یک هشتم نهایی شدند. دو گل دیگر بارسا را گریزمان و سوارز به ثمر رساندند ضمن اینکه عثمان دمبله به دلیل مصدومیت در دقیقه ۲۵ بازی دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« لحظات زیبایی را در بازی خلق کردیم. این دیداری بود که برای هر دو تیم سرنوشت ساز بود. هدف ما پیروزی و قطعی کردن صعود به عنوان تیم اول بود و دورتموند ضمن اینکه نگاهی به نتیجه اینتر داشت، می خواست با پیروزی بر ما شانس صعودش بیشتر شود.

خیلی خوب بازی کردیم و به خصوص در پرس کردن عالی بودیم. مهاجمان ما هم در تمام کنندگی حداکثر دقت را به خرج دادند. ما شایسته این پیروزی بودیم.»

والورده ادامه داد:« پس از زدن گل سوم فکر کردیم کار تمام شده و کمی افت کردیم. همین باعث شد تا دورتموند یک گل به ما بزند و شانس های دیگری هم داشتند. مسی و سوارز ساعت های زیادی را باهم می گذرانند و به خوبی یکدیگر را در زمین درک می کنند. هر دو می دانند طرف مقابل کجاست و کجا باید به او پاس بدهند. روی گل اول و دوم، این هماهنگی مشهود بود.»

هماهنگی مسی و گریزمان:« مسی یک پاسور خارق العاده است. او و گریزمان می توانند کنار هم به خوبی بازی کنند و به درک درستی از یکدیگر برسند چون گریزمان فرارهای خوبی دارد و اینجا هر دو می توانند از مزیت های شان به خوبی استفاده کنند. به مرور زمان این دو به درک بهتری از هم خواهند رسید.»

مصدومیت دمبله:« ببینیم پزشکان چه می گویند ولی می دانیم که مشکل همسترینگ دارد. دمبله ناراحت است چون در این فصل چند بار دیگر مصدوم شده است. او این هفته ها خیلی خوب تمرین می کرد و باعث تاسف است که بار دیگر مصدوم شد. هدف ما مراقبت از اوست. امیدوارم خیلی زود به بازی ها برگردد.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.