صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مقابل بارسلونا ۷۰ هزار حامی داریم
مقابل بارسلونا ۷۰ هزار حامی داریم

آنتونیو کونته:

مقابل بارسلونا ۷۰ هزار حامی داریم

کسب و کار نیوز:آنتونیو کونته، سرمربی اینتر از عملکرد مهاجمان خود در دیدار مقابل اسلاویا پراگ ابراز رضایت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, اینتر امشب در دیداری تعیین کننده و با درخشش در دقایق پایانی موفق شد در پراگ با نتیجه ۱-۳ اسلاویا را مغلوب کرده و شانس های صعود خود به دور بعدی را حفظ کند. آنتونیو کونته مدعی شد تیمش نسبت به بازی رفت بهتر بوده و آنها این بار با آمادگی کامل مقابل اسلاویا صف آرایی کرده اند.

آنتونیو کونته گفت: “لائوتارو و لوکاکو در حال پیشرفت کنار هم هستند و من در مقایسه با دیدار رفت با اسلاویا پراگ معتقدم ما امشب خیلی تیم منسجم تری بودیم. من بعد از تساوی ۱-۱ دور رفت در سن سیرو عصبانی شدم، اما این بار می دانستیم که باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم و با آمادگی راهی این بازی شدیم.

مهاجمان اینتر در بازی امروز عملکرد تعیین کننده ای داشتند و من از عملکرد آنها رضایت دارم. آنها با بازیکنان حریف می جنگیدند و تا آخرین لحظه بازی این کار را انجام دادند. من بعد از بازی تورینو، بورخا والرو و فدریکو دیمارکو را مورد ستایش قرار دادم، زیرا با وجود ۴ ماه بازی نکردن، آنها اشتیاق زیادی به پیراهن و حرفه خود در تمرین نشان داده و هرگز شکایت نکردند.

وقتی اینگونه رفتار می کنید، در نهایت شانس بازی کردن به شما رو می کند. امروز بورخا والرو خوب بازی کرد و نشان داد بازیکنی است که باید به او اعتماد کنیم. تنها راه زنده ماندن و تشریفاتی نبودن بازی آخر با بارسلونا پیروزی امروز بود و ما این کار را کردیم. اکنون یک مسابقه پیش روی ما دشوار خواهد بود، اما ۷۰ هزار تماشاگر در سن سیرو ما را به جلو هدایت می کنند.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.