صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / حق لیورپول شکست خوردن نبود
حق لیورپول شکست خوردن نبود

کارلو آنچلوتی:

حق لیورپول شکست خوردن نبود

کسب و کار نیوز:کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی از نمایش تیمش مقابل لیورپول رضایت دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, گرچه با توجه به عملکرد اخیر ناپولی همگان تصور می کردند لیورپول امشب می تواند به راحتی این تیم را در استادیوم آنفلید مغلوب کند، اما این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که ابتدا از حریف پیش افتاده و در نهایت گل تساوی را دریافت کردند. البته خود کارلتو نیز معتقد است مرسی سایدی ها لایق شکست در دیدار امشب نبوده اند.

کارلو آنچلوتی گفت: “من با رئیس باشگاه صحبت کرده ام و او واقعا خوشحال بوده و از بازیکنان بخاطر تلاش هایشان در این دیدار تشکر می کند. امشب آلن بهترین بازیکن زمین بود و او به بهترین سطح خود برگشته است. من شک ندارم که ناپولی دوباره به بهترین سطح خود باز خواهد گشت و امروز این موضوع را دیدیم.

البته شاید ما می توانستیم حریف را بیشتر تحت فشار قرار دهیم، اما لیورپول نیز در بازی امشب لایق باختن نبود. انتظارات زیادی در مورد این بازی وجود داشت و شاید مردم فکر می کردند ما چند گل دریافت می کنیم اما این اتفاق رخ نداد. ما در بهترین شرایط نبودیم اما مثل همیشه بسیار محکم بودیم.

ما فشار زیادی احساس نکردیم و من نمی خواهم بازیکنان تحت فشار قرار بگیرند. ما واقعا خوش شانس بودیم که اینجا و در استادیوم آنفیلد مقابل لیورپول بازی کردیم. بازی کردن برابر لیورپول خوشایند است و آنفیلد یکی از بهترین استادیوم هایی است که می توان در آن به میدان رفت.”

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.