صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بوکس با کارلتو؟ چه می‌دانم!
بوکس با کارلتو؟ چه می‌دانم!

یورگن کلوپ:

بوکس با کارلتو؟ چه می‌دانم!

کسب و کار نیوز:یورگن کلوپ بعد از تساوی دیشب تیمش با ناپولی در پاسخ به سوال یک خبرنگار در اظهاراتی عجیب گفت نمی‌داند اگر با آنچلوتی مسابقه بوکس بدهد کدامیک از آنها برنده خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از تساوی ۱-۱ لیورپول مقابل ناپولی در دیدار دیشب دو تیم در آنفیلد، در چارچوب لیگ قهرمانان، در پایان مسابقه بخش مهمی از سوالهای خبرنگاران به کارنامه نه چندان خوب لیورپول در مقابل ناپولی و رویهم‌رفته به کارنامه نه چندان خوب کلوپ در مقابل تیمهایی که کارلو آنچلوتی هدایت آنها را به عهده دارد برمی‌گشت. کلوپ در پاسخ به یکی از این سوالها در اظهاراتی عجیب گفت که نمی‌داند اگر با آنچلوتی در رینگ بوکس مبارزه کند کدامیک از آنها برنده خواهد شد. هر چند کلوپ سپس پذیرفت که در زمین فوتبال دیدار با تیمهای کارلتو برایش دشوار بوده است.

با تساوی دیشب در آنفیلد، نه لیورپول و نه ناپولی نتوانستند جواز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را بدست بیاورند. تکلیف صعودکنندگان گروه E حالا به روز آخر کشیده شده و در این گروه، لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی، ناپولی و سالزبورگ همه شانس صعود به مرحله یک‌هشتم را دارند.

کلوپ که تا کنون سه بار در لیگ قهرمانان در مقابل تیم آنچلوتی شکست خورده وقتی با سوال خبرنگاری مواجه شد که گفت اگر با کارلتو وارد رینگ شود فکر می‌کند کدامیک از آنها پیروز خواهد شد، با عصبانیت جواب داد:” اینکه در یک مسابقه بوکس کی برنده می‌شود برای من اصلا مهم نیست. من چند سال از کارلو جوانتر هستم. اگر قرار بود یک روز در یک مسابقه بوکس با او شرکت کنم امیدوار بودم برنده بشوم ولی نمی‌دانم”.

سرمربی لیورپول در ادامه به مشکلاتش با تیم آنچلوتی اعتراف کرد و گفت:” ظاهرا من وقتی با ناپولی مواجه می‌شوم به مشکل برمی‌خورم و بله، از این بابت متاسفم. علتش بیشتر خوب بودن آنها است. نظر من این است”.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.