صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دیبالا بازیکنی در کلاس جهانی است
دیبالا بازیکنی در کلاس جهانی است

مائوریتسیو ساری:

دیبالا بازیکنی در کلاس جهانی است

کسب و کار نیوز :مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس از عملکرد تیمش مقابل اتلتیکومادرید ابراز رضایت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, یوونتوس در شبی که قادر به خلق موقعیت های چندان زیادی روی دروازه رقیب اسپانیایی خود نبود، در نهایت با تک گل پائولو دیبالا در دقایق پایانی نیمه اول موفق به کسب پیروزی و قطعی کردن صدرنشینی خود شد. مائوریتسیو ساری در مورد این دیدار و درخشش ستاره یوونتوس صحبت کرده است.

مائوریتسیو ساری گفت: “ما امروز انرژی زیادی صرف کردیم اما این موضوع در لیگ قهرمانان اجتناب ناپذیر است. فکر می کنم ما خیلی خوب عمل کردیم اما مانند بازی آتالانتا در آخر هفته ما برای رسیدن به پیروزی مجبور شدیم خیلی سخت مبارزه کنیم. من از عملکرد بازیکنان یوونتوس در این بازی راضی هستم و این پیروزی برای ما اهمیت زیادی داشت.

شاید انگیزه بیشتری برای ما در لیگ قهرمانان اروپا وجود داشته باشد، اما این یک اشتباه است، زیرا ما باید در هر تورنمنتی این سبک از فوتبال را ارائه دهیم. من از عملکرد یوونتوس در نیمه دوم خیلی عصبانی شدم زیرا ما خیلی اجازه دادیم حریف از ما عبور کند و شرایط مانند دیدار مقابل آتالانتا شد.

مصدومیت کریستیانو رونالدو؟ من هنوز در مورد درد زانو با او صحبت نکرده ام، اما او به نظر می رسید رونالدو در وضعیت خوبی قرار داشته باشد، زیرا او در مراحل دقایقی به عقب آمده، سخت می جنگید و به دفاع کردن می پرداخت. گلزنی پائولو دیبالا؟ او بازیکنی در کلاس جهانی بوده و در یک دوره بسیار مثبت قرار دارد. بنابراین در حال حاضر دیبالا در حال تغییر است.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.