صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نگران هازاردم؛ مصدومیت او عادی نیست
نگران هازاردم؛ مصدومیت او عادی نیست

زین الدین زیدان:

نگران هازاردم؛ مصدومیت او عادی نیست

کسب و کار نیوز :زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی با پی اس جی، مصدومیت ادن هازارد را نگران کننده خواند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال مادرید و پی اس جی در دیداری جذاب و تماشایی به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. رئال یکی از بهترین نمایش های خود را ارائه داد و تا دقیقه ۸۱ نیز با دو گل پیش بود اما به یکباره و در دو دقیقه دو گل دریافت کرد. ضربه کاشته گرت بیل در دقیقه ۹۳ می توانست رئال را به سه امتیاز برساند اما با بدشانسی توپ به تیر برخورد کرد. صعود رئال قطعی شده ولی به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی خواهد شد.

رئال در این بازی ادن هازارد را نیز به دلیل مصدومیت مچ پا از دست داد. گفته می شود مصدومیت او جدی است.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی و در مورد مصدومیت هازارد گفت:« متاسفانه مچ پای او پیچ خورده و درد دارد. این یک ضربه عادی نبود. نگران او هستم و باید ببینیم نظر پزشکان چه خواهد بود. امیدوارم چیز خاصی نباشد.»

روند بازی:« امشب شایسته پیروزی بودیم ولی در نهایت مساوی کردیم. رفته رفته هماهنگ تر می شویم و این مهمترین اتفاق است. ترجیح می دهم به بازی تماشایی و عالی بازیکنانم اکتفا کنم. تا قبل از گل اول حریف، نمایش ما بی نظیر بود. دوست ندارم این را بگویم ولی این نمایش را باید تا دقیقه ۹۰ ادامه می دادیم. از همه چیز خوشم آمد و یک بازی تماشایی را شاهد بودیم. ما عالی بودیم و آنها هم خوب بازی کردند.»

اشتباه واران روی گل اول پی اس جی:« فوتبال همین است. نمی خواهم این اشتباه را بزرگ کنم. عالی بازی کردیم و از بازیکنانم راضی هستم.»

ایسکو در ترکیب اصلی:« نمی گویم چه زمانی تصمیم گرفتم او را در ترکیب ثابت قرار دهم. ایسکو عضوی از تیم است و امشب عالی بود. می خواستم به خط میانی یک بازیکن اضافه کنم و در نیمه اول نیز پی اس جی را خیلی آزار دادیم. ایسکو با کریم و هازارد کاملا هماهنگ بود و از تصمیم خودم راضی هستم.»

نمایش عالی کیلور ناواس در دروازه پی اس جی:« او مثل همیشه خوب بود و بازی خودش را انجام داد.»

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.