صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دمبله، کاسه صبر بارسلونا را لبریز می‌کند؟
دمبله، کاسه صبر بارسلونا را لبریز می‌کند؟

دمبله، کاسه صبر بارسلونا را لبریز می‌کند؟

کسب و کار نیوز :روزنامه اسپورت می‌گوید عثمان دمبله بعد از سه فصل حضور در نوکمپ نتوانسته انتظارات را برآورده کند و کاسه صبر بارسلونا در رابطه با او حال لبریز شدن است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, روزنامه اسپانیایی اسپورت که در کاتالونیا منتشر شده و هوادار بارسلونا است امروز در گزارشی به عثمان دمبله پرداخته و می‌گوید دمبله به دلیل اینکه باشگاه بارسلونا زمان زیادی برای درخشش در اختیارش گذاشته ولی او نتوانسته انتظارات از خود را برآورده کند و کاسه صبر باشگاه در رابطه با او در حال لبریز شدن است.

دمبله که پیش از عزیمت به بارسا بازیکن بوروسیا دورتموند بود حالا سومین فصل حضورش در نوکمپ را پشت سر می‌گذارد و از زمان پیوستنش به بارسلونا با قراردادی ۱۰۵ میلیون یورویی ۸۲۲ روز می‌گذرد. دوران حضور او در بارسا با فراز و نشیبهای زیاد و مصدومیت‌های متعدد همراه بوده ولی اسپرت معتقد است عملکرد او در بازی با لگانس نمادی از سه فصل حضورش در بارسا بوده.

لگانس

دمبله گاهی برای بارسا درخشیده و مثلا در سوپرجام برای این تیم گلهای مهمی زده ولی در بقیه موارد او به هیچ وجه در حد انتظارات ظاهر نشده. بازی روز شنبه مقابل لگانس به اعتقاد اسپرت نمادی از عدم موفقیت‌های همیشگی دمبله بوده. این ملی‌پوش فرانسوی بار دیگر عملکرد بسیار ضعیفی داشت و به هیچ عنوان نتوانست در حد تیمی مثل بارسا بازی کند. دمبله در بیرون از زمین مشکلات زیادی داشته و با اینکه به نظر می‌رسد آنها را پشت سر گذاشته ولی هنوز نتوانسته در زمین ثابت کند که یک ستاره است. این بهترین زمان برای دمبله ۲۲ساله است تا در زمین خود را ثابت کرده و نشان دهد منتقدینش اشتباه می‌کنند.

مصدومیت‌ها

از شروع فصل جدید، دمبله به دلیل دو مصدومیت متفاوت شش بازی بارسا را از دست داده است. او به خاطر اخراج در بازی سویا هم دو بازی را به دلیل محرومیت از دست داده. دمبله در همه رقابتها در هشت بازی به میدان رفته و در چهار بازی آخر موفق به گلزنی نشده. آخرین و تنها گل او در فصل جاری روز هشتم اکتبر در بازی مقابل سویا به ثمر رسیده، همان بازی‌ای که در آن اخراج شد. این آمار برای بازیکنی به استعداد عثمان دمبله به هیچ وجه کافی نیست.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.