صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / جو منفی علیه امری در رختکن آرسنال
جو منفی علیه امری در رختکن آرسنال

جو منفی علیه امری در رختکن آرسنال

کسب و کار نیوز :تلگراف می‌گوید بازیکنان آرسنال اعتماد خود به اونای امری سرمربی این تیم را از دست داده‌اند و فکر می‌کنند او نمی‌تواند تیم‌شان را به رقابتهای چمپیونزلیگ فصل آینده برساند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, روزنامه تلگراف در گزارشی مدعی شد بازیکنان آرسنال با کسب نتایج ضعیف اخیر تیم، اعتماد خود به اونای امری، سرمربی‌شان را از دست داده و معتقدند او کسی نیست که بتواند در ادامه فصل روند آرسنال را بهبود بخشد و در نهایت این تیم را به جایی برساند که بتواند سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را بدست بیاورد.

امری بعد از تساوی ۲-۲ آرسنال مقابل تیم ساوتهمپتون که از جمله تیمهایی است که با خطر سقوط از لیگ برتر روبرو است، به شدت تحت فشار قرار گرفته و حالا تلگراف می‌گوید جو رختکن توپچی‌ها حالا بیش از هر زمان دیگری موافق تعویض امری با یک مربی دیگری است.

بر اساس این گزارش، بازیکنان آرسنال از ارنج‌ها، تاکتیک‌ها و دستورات اونای امری راضی نیستند و معتقدند آرسنال زیر نظر او در زمین هیچ هویت مشخصی ندارد. تلگراف گزارش می‌دهد که بعد از تساوی ۲-۲ روز شنبه، رئیس هیات مدیره آرسنال از نتایج ضعیف اخیر این تیم آنقدر ناراحت بوده که در جلسه هیات‌مدیره باشگاه این پیشنهاد را مطرح کرده که از اونای امری خواسته شود استعفایش را تقدیم مدیریت کند.

البته تلگراف می‌گوید امری هنوز در رختکن آرسنال کسانی را دارد که طرفدارش هستند و از او حمایت می‌کنند ولی تعداد این بازیکنان به شدت کم شده است. تلگراف از قول منبعی نزدیک به باشگاه آرسنال که نامش فاش نشده نوشت:” مشکل آرسنال، مربی است. اونای امری همچنان تصمیمات بدی می‌گیرد و تاکتیک‌هایش را تغییر می‌دهد. تیم ما هیچ هویت مشخصی ندارد و بازیکنان معتقدند در تیم هیچ پیشرفتی اتفاق نمی‌افتد”.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.