صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پیروانی: نه اعتصابی در کار است و نه بشار می رود

پیروانی: نه اعتصابی در کار است و نه بشار می رود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تعطیل شدن تمرین امروز تیم پرسپولیس باعث شد که برخی رسانه ها این تعطیلی را حاصل اعتصاب بازیکنان به خاطر مشکلات مالی بدانند. افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس امروز روی خط برنامه “سلام صبح بخیر” شبکه سه آمد و راجع به این موضوع و برخی مسایل دیگر پرسپولیس صحبت کرد.

استراحت نه اعتصاب

افشین پیروانی ابتدا درباره تعطیلی تمرین پرسپولیس گفت:” ما طبق برنامه در برف، گرما، سرما تمرین کرده ایم اما امروز طبق برنامه مربی تیم تمرین تعطیل شد.”

او افزود:”متاسفانه برخی ها روی این موضوع مانور دادند که بحث اعتصاب است. من همین جا به شخصه از بازیکنان پرسپولیس تشکر می کنم چرا که در تیم ما کسانی هستند که از دو سال پیش طلب دارند. امسال بازیکنان ما کمترین دریافتی را داشته اند و دریافتی آن ها حدود ۱۰-۱۲ درصد بوده است. اما بازیکنان تمام قد ایستاده اند و به عشق پرسپولیس و هواداران تمرین می کنند.”

او همچنین گفت:” آقای انصاری فرد هم تمام تلاششان را می کنند که اتفاقات خوبی بیفتد. متاسفانه اتفاقی که افتاده این است که باشگاه به همه بازیکنان بدهکار است و بچه ها نسبت به این قضیه گله مند هستند. یک مقدار از بودجه و سرمایه این فصل باشگاه در سال گذشته هزینه شده و این اتفاق خوبی نیست با این حال هواداران بدانند اعتصابی در کار نیست و طبق برنامه سرمربی امروز، تیم استراحت داشته است. امیدوارم که اتفاقات خوبی در روزهای آینده رخ بدهد؛ پرسپولیس قهرمان است و همیشه عادت به قهرمانی دارد و باید به این تیم بزرگ و پرهوادار کمک شود.”

دعوت نشدن شجاع

کاپیتان سابق پرسپولیس در ادامه درباره دعوت نشدن شجاع خلیل زاده به تیم ملی عم گفت:” من فکر می کنم دعوت نشدن شجاع خلیل زاده یک بحث فنی نبوده و کاملا غیرفنی است. من نه الان که درپرسپولیس هستم همیشه از شجاع خلیل زاده حمایت کرده ام؛ او هفت ، هشت قهرمانی در فوتبال ایران آورده و به فینال آسیا رفته است.”

پیروانی اضافه کرد:” این سوال است که چرا یک بازیکنی که اینقدر تاثیرگذار بوده حتی یک بار هم به تیم ملی دعوت نشود؟! معلوم است که این یک بحث غیرفنی است. خواهشی که من دارم این است که اگر شجاع اشتباهی کرده او را ببخشند. اگر او مصاحبه ای علیه سرمربی قبلی تیم ملی کرده از او گذشت کنند چرا که همه می دانیم که شجاع خلیل زاده می تواند خیلی به تیم ملی کمک کند.”

او گفت:” همه می دانیم که شرایط تیم ملی چگونه است و برای اولین بار در تاریخ باید دعا کنیم که بازی دو تیم دیگر(عراق و بحرین) مساوی شود یا بحرین ببرد. خواهش من از مسئولان و سرمربی تیم ملی این است که بهترین ها را دعوت کنیم. کینه داشتم اتفاق خوبی نیست.”

بشار می ماند

یکی دیگر از خبرهایی که روزگذشته درمورد باشگاه پرسپولیس منتشر شد جدایی بشاررسن هافبک عراقی در نیم فصل بود. پیروانی ضمن تکذیب این خبر گفت:” من یک خواهشی دارم که اطلاعات دقیق را از باشگاه و یا از من بگیرند. از روزی که من به پرسپولیس برگشته ام دوسه مصاحبه داشتم که همه آن ها زمانی بوده می خواستند برای تیم حاشیه درست کنند. ما جوابگو هستم چرا که می خواهیم دلهره را از هواداران دور کنیم.”

او افزود:” شرایط عراق به گونه ای است که برای تمدید و گرفتن پاسپورت پروسه ای حدود ۴۰-۴۵ روز است. عراق روز سه شنبه با بحرین بازی دارد و او با انجام سه بازی کاملا خسته است. بشار با اجازه آقای کالدرون قرار شد بماند و بعد از تمدید پاسپورتش برگردد.”

کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس ادامه داد:” دیروز مهدی شیری به دلیل عمل جراحی پدرش با اجازه سرمربی تمرین نکرد؛ جالب است که او در تماسی که با آقای انصاری فرد داشته گفته است می خواهد قراردادش را تمدید کند. پرسپولیس تیم بزرگی است و حاشیه دارد اما من توصیه ام به دوستان است که اگر می خواهند حاشیه سازی کنند طوری باشد که مثل این خبرها خیلی زود توسط ما تکذیب نشود و بتوانند چند روزی موج سواری کنند.”

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.