چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / حمایت فدراسیونی ها از مارک؛ ویلموتس می ماند
حمایت فدراسیونی ها از مارک؛ ویلموتس می ماند

حمایت فدراسیونی ها از مارک؛ ویلموتس می ماند

کسب و کار نیوز:با وجود همه انتقادهایی که از تیم ملی و مارک ویلموتس می شود فدراسیون فوتبال مسیر حمایتی از مربی بلژیکی را در پیش گرفته است؛ اتفاقی که البته طبیعی است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, به تازگی مصاحبه مرتضی محصص – رییس کمیته فنی، میرشاد ماجدی – رییس کمیته آموزش و نیما نکیسا – مسئول توسعه فوتبال پایه در سایت فدراسیون فوتبال بارگذاری شده است و این بدین معنی است که سیاست فدراسیون فوتبال در ادامه مسیر حمایت از مارک ویلموتس است و اخباری که در زمینه قطع همکاری با مارک ویلموتس به گوش می رسد شایعه ای بیش نیست.

مرتضی محصص – رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حمایت از مارک ویلموتس گفته است: « زمان فاکتور بسیار مهم و قابل اهمیتی در حوزه ارزیابی عملکرد مربیان محسوب می شود. برای مثال سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از سپتامبر ۲۰۱۸ هدایت این تیم را بر عهده داشته و ویلموتس از می ۲۰۱۹ به عنوان سرمربی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. باید زمان و فرصت کافی به کادر فنی داده شود. سرمربی عراق حدود ۱ سال است که با این تیم کار می کند و شناخت کامل تری نسبت به بازیکنانش دارد. راه برای موفقیت باز است. بدون تردید برپایی اردو و برنامه ریزی منسجم در دستور کاری فدراسیون فوتبال قرار دارد و از هیچ تلاشی برای تدارکات و پشتیبانی تیم ملی دریغ نکرده است. تاکید می کنم نباید به هیچ عنوان نا امید بود . ما می توانیم به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کنیم. معتقدم با صبر، آرامش و برنامه ریزی دقیق به هدفمان خواهیم رسید.»

اما میرشاد ماجدی حمایت از مارک ویلموتس را اینگونه آغاز کرد:« برد و باخت در همه تیم های ملی دنیا وجود دارد. اگر در شکست باقی بمانیم، مفهوم ریشه ای و حقیقی فوتبال از دست می رود. فوتبال معنایش پویایی و سیالیت است و زندگی ادامه دارد. در یک جمله اگر بخواهیم این شکست را ببنیم و همه چیز را به یکباره زیر سوال ببریم خودزنی کرده ایم. به صورت کلی در هنگام برد همه چیز خوب است ولی در باخت انتقادها شروع می شود که این هم طبیعی است. اینکه گفته می شود فدراسیون باید پاسخگو باشد که روشن است و فدراسیون همیشه در شرایط سخت پاسخگو بوده است. در برد هست که همه حضور دارند و همین که کمتر از ۱۲ ساعت بعد از بازی عراق فدراسیون عذرخواهی کرد کار بسیار درستی بود و نشان داد در کنار مردم حضور دارد.»

نیما نکیسا هم به این موارد اشاره داشت: « فدراسیون بلافاصله بعد از دیدار ایران و عراق بیانیه ای صادر کرد و از مردم عزیز ایران عذرخواهی کرد. زمان باخت اولین نوک پیکان به سوی مسئولین فدراسیون فوتبال است و زمان برد عکس های دسته جمعی و تعریف و تمجید. زمانی که فدراسیون برای تهیه امکانات تیم ملی به آب و آتش می زد برخی کجا بودند؟ باید انصاف داشته باشیم. درجام ملتهای آسیا ۹۶ امارات، زمانی که کره جنوبی از ایران ۶ گل خورد، فدراسیون این کشور عذرخواهی کرد اما همچنان کره جنوبی یکی از بهترین تیم های آسیا است. تیم برزیل زمانی که از آلمان ۷ گل خورد چه اتفاقی افتاد؟ عذرخواهی، آرامش و تلاش برای روند رو به رشد و در نهایت برزیل همچنان بهترین تیم جهان است. پس با نقد های غیر منصفانه و بیان حواشی شرایط تیم ملی را برهم نزنیم. مطمئنا تیم صعود می کند. ۳بازی خانگی داریم که می توانیم ۹ امتیاز شیرین را بگیریم. تیم ملی فوتبال ایران بازیکن بزرگ زیاد دارد و این امر توقع مردم را بالا برده است. باید کار و تلاش کنیم تا به نتیجه دلخواه خود برسیم.»

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.