صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سهراب چگونه به المپیک ۲۰۲۰ می‌رسد؟
سهراب چگونه به المپیک ۲۰۲۰ می‌رسد؟

مرادی در ترکیه وزنه نزد

سهراب چگونه به المپیک ۲۰۲۰ می‌رسد؟

کسب و کار نیوز:سهراب مرادی در مسابقات گزینشی ترکیه روی تخته نرفت تا حضورش در المپیک ۲۰۲۰ پیچیده‌تر شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, دیروز مسابقات بین المللی وزنه برداری به میزبانی ترکیه که جزو رقابت‌های گزینشی المپیک به شمار می رفت، با حضور برخی از وزنه برداران ایرانی به پایان رسید.

سهراب مرادی هم که جزو تیم اعزامی به این رقابت‌ها بود، در دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزن کشی کرد، اما روی تخته نرفت.

این وزنه بردار ایرانی که در دسته ۹۶ کیلوگرم شانس کسب سهمیه المپیک را دارد و همچنان دوران نقاهت بعد از عمل جراحی خود را سپری می‌کند، در ۲ وزن بالاتر وزن کشی کرد و تصمیم به انصراف گرفت.

ماجرا از این قرار است هر وزنه برداری که می خواهد مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۰ را کسب کند، باید در ۶ مسابقه انتخابی شرکت کند که در این میان می تواند در ۲ مسابقه بعد از ثبت نام، وزن کشی و آزمایش دوپینگ، وزنه هم نزند.

از سوی دیگر یک وزنه بردار از ۴ مسابقه دیگری که وزنه می زند، حتما باید حداقل در ۲ مسابقه در وزن اصلی خودش به رقابت بپردازد.

سهراب مرادی که بعد از عمل جراحی دچار افزایش وزن شده، فقط در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ در دسته ۹۶ کیلوگرم روی تخته رفته و حالا این فرصت را دارد که هم در مسابقات جام فجر و هم در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ در این دسته روی تخته برود و به امتیازات المپیکی خود بیافزاید تا مجوز حضور در توکیو ۲۰۲۰ را به دست آورد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.