چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش عضو فدراسیون به شایعه برکناری ویلموتس
واکنش عضو فدراسیون به شایعه برکناری ویلموتس

اصفهانیان: او نباید بگوید چون پول نگرفتم، تیم هم خوب بازی نکند

واکنش عضو فدراسیون به شایعه برکناری ویلموتس

کسب و کار نیوز :عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید اگر این امکانات در اختیار یک مربی ایرانی قرار بگیرد، هم می تواند موفق شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, فریدون اصفهانیان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال صبح امروز در گفت و گوی تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر درباره شایعه برکناری مارک ویلموتس از هدایت تیم ملی عنوان کرد: شما خودتان می گویید شایعه  و به شایعات نمی شود اطمینان کرد. چنین چیزی نیست. هیچ بحثی در این باره نشده و اصلا وقتی نبوده که بخواهیم جلسه ای تشکیل بدهیم که درباره ویلموتس حرف بزنیم.

وی درباره شانس صعود تیم ملی به جام جهانی با هدایت ویلموتس تاکید کرد: ما بازی های زیادی داریم. با همین بحرین و عراق باید در تهران بازی کنیم و این دو شکست چندان اهمیتی ندارد. ما تیم اول آسیا هستیم و می توانیم این بازی ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم. امید داریم در تهران این دو تیم را شکست بدهیم . همانطور که بارها آنها را بردیم الان هم می توانیم موفق باشیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اشاره به رفتار ویلموتس به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش تاکید کرد: فضایی که الان ایجاد شده از گذشته نبوده است. به هر حال تحریم‌ها و عدم پرداخت پول مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است. مربی ای که به ایران می‌آید هم پولش را می خواهد و هم به دنبال موفقیت است. وقتی به خواسته‌هایش نمی رسد، مشکلاتی پیش می آید. اما نباید اینطور باشد که چون پولم را نگرفتم، تیم نباید خوب بازی کند. آقای ویلموتس قرارداد دارد و پولش پرداخت خواهد شد، پس باید طوری رفتار کند که منتهی به نتیجه هم بشود.

وی درباره رقم قرارداد ویلموتس گفت: این ها را از آقای تاج بپرسید. ما همه چیز را درباره قرارداد ویلموتس به عهده آقای تاج گذاشتیم و بهتر است در این خصوص هم از رییس فدراسیون بپرسید، اما ارقامی که اعلام شده نیز صحت ندارد.

اصفهانیان درباره اینکه با مربی ایرانی نیز چنین نتایجی به دست می آمد، خاطرنشان کرد:  شما الان این حرف را می زنید که دو شکست به دست آوردیم. زمانی که کی روش رفت ما نمی توانستیم مربی ای کوچکتر از کی روش بیاوریم. من برای مربیان ایرانی احترام قائلم اما قطعا با رفتن او همه به دنبال آن بودند که یک مربی بزرگ تر به ایران بیاید. اعتقاد من این است که مربی ایرانی باید حمایت شود و به مربیان وطنی اعتماد کنیم. قطعا اگر این امکانات در اختیار یک مربی ایرانی هم قرار بگیرد، موفق می شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون درباره اینکه لیست تیم ملی را ویلموتس نمی دهد، افزود: مگر می شود از داخل فدراسیون کسی دخالت کند؟ ویلموتس خودش هم نباشد، دستیارانی دارد که کمکش می کنند و این لیست از طرف کادرفنی اعلام می شود.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.