صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / حدادیان: صنیعی‌فر ادامه بدهد از نساجی می‌روم
حدادیان: صنیعی‌فر ادامه بدهد از نساجی می‌روم

اختلاف مدیران نساجی جدی شد

حدادیان: صنیعی‌فر ادامه بدهد از نساجی می‌روم

کسب و کار نیوز:رضا حدادیان یکی از دومالک باشگاه نساجی از تصمیماتی که فرهاد صنیعی فر دیگر مالک باشگاه گرفته ناراحت است و اعلام کرده با ادامه این روند کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه,اختلاف دو مالک باشگاه نساجی با اعلام خبر استعفای علیرضا اسدی از مدیرعاملی این باشگاه جدی تر شد به طوری که رضا حدادیان که ۴۰ درصد مالکیت سهام این باشگاه را در اختیار دارد را به واکنش واداشت. روز پنجشنبه باشگاه نساجی اعلام کرد که علیرضا اسدی از مدیرعاملی این باشگاه استعفا داده و فرهاد صنیعی فر دیگر مالک باشگاه با این استعفا موافقت کرده است اما حدادیان این موضوع را قبول ندارد. او در این باره گفت:”هیچ استعفایی، چه شفاهی و چه کتبی به اینجانب اعلام نشده و با پیگیری‌های به عمل آمده متوجه شدم برکناری یک طرفه از سوی دیگر مالک باشگاه اتفاق افتاده است!”

وی افزود: “حتی اگر آقای اسدی واقعا استعفا کرده باشد، بنده با استعفای او مخالفم و معتقدم با وجود برخی مشکلات او تاکنون عملکرد خوبی داشته و شرایط نباید به گونه‌ای باشد که ما هر چند ماه یک بار، یک مدیر یا یک مربی را تغییر دهیم چون باید اجازه دهیم مدیری که انتخاب می‌کنیم تفکراتش را در تیم پیاده کند.”

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی گفت: “با این شرایط به نظر می‌رسد ادامه کار در باشگاه نساجی میسر نباشد زیرا نمی‌توان پذیرفت همه تصمیمات توسط یک نفر اتخاذ شود. یعنی یک نفر هر زمانی خواست مدیر یا مربی را کنار بگذارد و یک مدیر و مربی دیگر بیاورد و پس از چند ماه دوباره این پروسه را تکرار کند و دود این عدم ثبات به چشم تیم برود؟ نتیجه‌اش هم عدم صدور کارت بازی ۵ بازیکن است‌.”

حدادیان در پاسخ به این سوال که آیا معنی این حرف، کناره‌گیری شما از باشگاه نساجی است؟ گفت: “باید با استاندار صحبت کنم و اگر اوضاع به همین منوال باشد و تغییر مثبتی نداشته باشیم قطعا من هم کناره‌گیری می‌کنم. اما تا آن زمان آقای اسدی به عنوان مدیرعامل اختیار تام دارد.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.