صفحه اصلی / استان ها / دستگیری متخلفان قاچاق و قطع چوب جنگلی در چهارمحال و بختیاری‌
دستگیری متخلفان قاچاق و قطع چوب جنگلی در چهارمحال و بختیاری‌

دستگیری متخلفان قاچاق و قطع چوب جنگلی در چهارمحال و بختیاری‌

کسب و کار نیوز :مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از دستگیری ۲ متخلف، به همراه ۱۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی بلوط قاچاق در منطقه حفاظت شده هلن خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  شهرام احمدیدر این باره اظهار کرد: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست، ۲ متخلف قاچاق چوب جنگلی بلوط در منطقه حفاظت شده هلن شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران این متخلفان سودجو را دستگیر کردند و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، ضمن تلاش و کنترل مناطق حفاظت شده توسط ماموران یگان حفاظت از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تخریب محیط زیست مراتب را از طریق شماره های ۱۵۴۰ و ۳- ۳۲۲۲۳۵۷۲ اطلاع دهند.

احمدی حضور فیزیکی، کنترل و نظارت بیشتر گشت های یگان حفاظت محیط زیست، دستگیری و برخورد با متخلفان و پیگیری دعاوی حقوقی را از مهم‌ترین راه‌های کاهش این گونه تخلف‌ها عنوان کرد.

منطقه حفاظت شده هلن با ۴۰ هزار هکتار وسعت پس از سبزکوه دومین منطقه حفاظت شده چهارمحال و بختیاری است، که در محدوده شهرستان‎‌های اردل، لردگان و کیار با فاصله تقریبی ۱۱۰ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.