صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اگر فرصت به من نرسد، بارسلونا را ترک می کنم
اگر فرصت به من نرسد، بارسلونا را ترک می کنم

ریکی پویگ:

اگر فرصت به من نرسد، بارسلونا را ترک می کنم

کسب و کار نیوز: ریکی پویگ، پدیده اسپانیایی بارسلونا، مدعی شد که در صورت ادامه نیمکت نشینی ممکن است این تیم را ترک کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ریکی پویگ پدیده جدید آکادمی لاماسیا است که طی دو فصل اخیر به تیم اصلی راه پیدا کرده است اما با این وجود ارنستو والورده فرصت چندانی برای حضور در زمین به او نداده است؛ موضوعی که باعث نارضایتی این بازیکن شده است.

پویگ در مصاحبه ای پیرامون نیمکت نشینی های متوالی اش گفت: ” فعلا که تصمیمی مبنی بر جدایی من در ژانویه مطرح نشده است اما ممکن است که هر اتفاقی در آینده رخ دهد. من دوست دارم فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی تیم داشته باشم اما از این موضوع نیز مطلع هستم که ترافیک زیادی در خط میانی تیم وجود دارد. یافتن فرصت کافی برای حضور در زمین برای من بسیار سخت و دشوار است اما اگر شرایطم تغییری نکند ممکن است در مورد آینده ام تصمیم جدیدی بگیرم.”

ریکی پویگ در این فصل موفق شده که ۱۰ گل برای تیم دوم بارسلونا به ثمر برساند. او در ادامه گفت: ” در فصل جدید خیلی با تیم اصلی تمرین نکرده ام؛ اتفاقی که فصل گذشته بیشتر رخ می داد. من باید حضور بیشتری در ترکیب تیم اصلی داشته باشم اما با این وجود حضور ثابتم در تیم دوم نیز باعث خوش شانسی من است. من از این که در فصل جدید نقش خاصی در تیم اصلی ندارم، ناراحت هستم و این موضوع برای من بسیار سخت و دشوار است.”

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.