صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / استراماچونی:مهاجم؟ باشگاه مشکلات بزرگتری دارد
استراماچونی:مهاجم؟ باشگاه مشکلات بزرگتری دارد

بازی صنعت نفت تست بلوغ ماست

استراماچونی:مهاجم؟ باشگاه مشکلات بزرگتری دارد

کسب و کار نیوز:سرمربی استقلال تایید می کند که تیمش نیاز به یک مهاجم تمام کننده دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, استقلال برای کسب هفتمین پیروزی پشت سر هم خود فردا در هفته دهم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت می رود، تیمی که تا بدین جای کار نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر کسب کرده است. آندره آ استراماچونی در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت پاسخ خبرنگاران را داد:

مهاجم می خواهم

از باشگاه استقلال درخواست کردم که مهاجم داشته باشیم وقتی درمورد مهاجم صحبت می‌کنیم منظورم مهاجم هدف است که در محوطه جریمه بازی و تمام کننده باشد، کسی که بتواند به تیم کمک کند تا ژانویه هم این اتفاق رخ خواهد داد.

حضور مهاجم ضروری است

بعد از مصدومیت محسن کریمی و شجاعیان حضور یک مهاجم بسیار ضروری است. سخت تلاش می کنیم ولی الان موضوع جذب مهاجم متوقف شده چون باشگاه فعلا مشکلات مهمتری دارد.

رسیدن به ترکیب دلخواه؟

صحبت در مورد ترکیب راحت نیست چون هر بازی یک اتفاقی می افتد و یکسری از بازیکنان را به خاطر محرومیت و مصدومیت مجبور هستیم تغییر بدهیم. ولی برای فردا احتمال زیادی است با ترکیب تراکتور بازی کنیم.

شناخت از صنعت نفت؟

صنعت با توجه به بازیکنانی که دارد چون چندان گران قیمت نیستند بهترین نتایج را گرفته است. یک ذهنیت برای بازی دارند و برای ما بازی سختی خواهد بود چون کاراکتر بازی شان بازی است که می تواند برای استقلال دردسرساز شود. من خیلی شفاف با بازیکنان صحبت کردم و گفت فردا تست بلوغ ما است چون الان تیم خیلی خوشحال است ولی هیچ دلیلی برای خوشحالی وجود ندارد اگر فردا نتوانیم موفق شویم. از موقعی که من هستم به نظر این مهمترین و سخت ترین بازی ما خواهد بود، اگر ما پیروز نشویم تیم فوق العاده ای نیستم و فقط یک تیم خوب هستیم.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.